12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

WIJ GAAAAAAN EUROPA (DIEPER) IN!!!!!!!!

WIJJJJJJ GAAAAN EUROPA IN, WIJ GAAN EUROPA IN!

moest ut ff kwijt :love:

Bijdrager
    Veritas

Ik ga naar Moscow…. binnen nu en een jaar :) Maar goed ik snap dit topic niet, kortom leg uit!

wie is “wij” en hoezo dieper, zitten “wij” er al in?

Bijdrager
    trabant

Waar zit je nu dan? Op de maan?

Bijdrager
    Rub3n

FC Twente heeft met 2-1 van Schalke 04 gewonnen.

En gaat zo een ronde verder in het UEFA cup toernooi. Wat een redelijke prestatie is en waar ik wel blij om kan zijn hahaha.

Bijdrager
    Veritas

Dus jij opent speciaal een topic voor dat RUK-voetbal? :?

Dat had niet in het ontdekking van vandaag topic geplaatst kunnen worden?

Prestatie?? Een cure for aids of een cure for cancer dat is een prestatie… niet dat ruk UEFA.

Bijdrager
    Rub3n

NEE! dat had niet gekunt!

Kan mij het schelen als dit topic op slot gaat, of zelfs verwijderd wordt. Ik ben me ei kwijt:)

En misschien zijn er mensen die wel voetbal leuk vinden. Die kunnen vertellen hoe hun clubbie het in europa heeft gedaan.
    [size=9:0d2b061f67]
    De ene opent een topic om te zeggen dat tie een rood-wijntje drinkt (wat ik echt RUK vindt smaken) de ander opent een topic over RUK-voetbal. Lange leve de lounge. En lang leve eigen smaak met wat betreft men leuk vind en wat niet :)[/size:0d2b061f67]

en jij moet niet zoveel rukken…

Bijdrager
    Apfel

:kleenex: [enter]

Bijdrager
    trabant

Hij zit dus op die bal aan de hemel. De maan. Koud, daarboven.
    Ik schenk nog maar eens een rode wijn in. Goeie, die niet ruk of naar kurk smaakt. :beret:

Bijdrager
    Rub3n

Geen idee of ut koud is op de maan. Ben er nog nooit geweest in de winter. Hmmz, eigenlijk nog nooit.

Bijdrager
    Veritas

@Rub3n: het feit dat jij zo’n topic opent, zegt mij maar één ding: dat je zakdoekjes op waren….

Ben wel blij dat jij je ei kwijt bent! Ik ga straks ook maar topics openen om mijn ei kwijt te raken!

Bijdrager
    Rub3n

hmmz, snap hem niet.

Moderator
    Poezenbeest
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.