7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    eeg

WiFi verbinding Apple TV

Hallo, ineens een verbindingsprobleem tussen Ziggo Router en mijn Apple Tv. Apple TV kiest wel mijn juiste Wifi Netwerk maar krijgt bij het overzicht geen IP Adres. Dus hij maakt geen verbinding en werkt niet. Als ik de stroom van de Ziggo router haal en na 30 sec weer opstart, verschijnt het IP adres wel bij het overzicht en werkt Apple TV weer. Alleen de volgende dag, nadat alles uit is geweest, is er weer hetzelfde probleem. Ik heb een Ziggo Cisco Router ECP3925. Volgens Ziggo ligt het niet aan hun maar aan Apple, ik heb via Ziggo het bedrijf Gidion (ICT) gebeld maar dat lukt niet. Iemand een zelfde probleem en/of een oplossing ???

Bijdrager
    Shmoo

Heb je een iPhone of iPad?

Zo ja dan bestel de Apple TV en zodra je op het beginscherm komt dan kies je voor installeren vanaf een iOS device ( of zoiets ).
    Je moet dan wel je iOS device heel dicht bij de Apple TV houden want die gaat volgens mij via Bluetooth maar alle WiFi, taal en andere instellingen worden dan in één ruk overgezet op de Apple TV.

Zo heb ik het gedaan, keine troubles so far.

Bijdrager
    eeg

ik snap niet echt wat je bedoelt Shmoo ??

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    SvS

Klopt, Shmoo, zo is t bij mij ook gegaan, perfect gewoon.
    Maar eeg heeft àl apple tv en problemen zijn nu ontstaan icm wifi en ziggo router. Verbinding wordt niet onthouden.

Eeg, heb je mogelijkheid om op netwerk te aansluiten via kabel in plaats van wifi? Dat is altijd een betere optie.

Bijdrager
    eeg

Ja SvS, zo is het inderdaad. Ik ga maar eens kijken of ik een kabel kan regelen………

Bijdrager
    Joffry

De Ziggo router heeft een slecht bereik. Vele Ziggo klanten nemen dan ook een eigen router.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.