3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Kobes

Wifi sync niet betrouwbaar?

Ik heb enige tijd wifi sync aangehad. Nu met spoed weer uitgezet, want mijn ervaring is dat Apple niet voldoende rekening heeft gehouden met de mogelijkheid dat je het wifi netwerk waarbinnen je kunt syncen wel eens zou kunnen verlaten.

Ik ben even het huis uit geweest en bij terugkomst een error op mijn Mac (die ging zelfs zo ver dat ik mijn iPhone zou moeten restoren…). Met de iPhone was natuurlijk niets mis, maar iTunes was alle syncsettings kwijtgeraakt en dacht dat het min of meer een nieuwe iPhone was. En daar gingen mijn ruim 350 apps, waarvan ik er normaal maar 144 op mijn iPhone heb staan (veel oude rommel) weer op mijn iPhone.
    Erg frustrerend om opnieuw alles in te moeten stellen.

Let dus op met wifi sync. Voor mij helaas dus niet de oplossing, hoewel ik erg uitkeek naar de functie staat het voorlopig uit…

Iemand anders dezelfde ervaring en nog liever: een oplossing? Kan ik het weer aanzetten.

Verder niets dan lof over iOS 5, snel en toch weer verfijnder afgewerkt (messages app is wat strakker, de ballonnen en het feit dat het toetsenbord uit beeld schuift!)

Bijdrager
    jeroenbreuer

Goede dag!

Hoe heb je WIFI sync werkend gekregen?

IK heb een iPhone 5 met iOS5 .

– Netjes in iTunes aan gevinkt en gesaved dat ik gebruik wil maken van wifi sync.

– Apparaatje ontkoppeld en gelijk aan gesloten aan de oplader.

Maar er gebeurt niks.

We heeft de oplossing?

BvD!

Bijdrager
    jeroenbreuer

Sorry op het verkeerde topic gereageerd.

BvD

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.