10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    edovandeven

WiFi speaker met airplay

Heeft er iemand een goed advies voor een betaalbare WiFi speaker met airplay? Ik dacht zelf aan de Harman Kardon Aura, maar lees in een review dat de WiFi niet echt stabiel is.

Bijdrager
    KarelWillem

Kan ik niets over zeggen, weet wel dat met een zekere regelmaat de speaker bij HK zelf voor 199 euro over de toonbank gaat.

http://www.harmankardon.nl/home-luidsprekers/AURA.html?utm_campaign=nl&utm_medium=affiliate&utm_source=tradetracker

Bijdrager
    pruus

Google maar eens op shopping: draadloze speaker met airplay. Daar staan er heel veel. Ervaring heb ik er niet mee, wel met bluetooth speakers.

Bijdrager
    Milez

Ik heb geen ervaring met Airplay-speakers, maar wel met Airplay via Airport Express. Bij mij is dat inderdaad verre van stabiel, wat voortdurend haperingen oplevert. Hoewel, eigenlijk niet voortdurend: soms gaat het urenlang goed en dan weer hapert het om de paar minuten. Mogelijk ligt dat eraan hoeveel wifi-netwerken er in de buurt zijn. Ik woon in een dichtbevolkte wijk en daar zijn dus heel veel wifi-netwerken. Wie op het platteland woont, heeft misschien minder storingen. Alleszins, in mijn verbouwing ga ik in elke ruimte netwerkkabels leggen zodat ik mijn Airport Expressen bedraad kan aansluiten.

Bijdrager
    MajorApple

Ik heb op de audio-afdeling gewerkt van een electronicazaak en weet uit betrouwbare bron dat Apple binnenkort met Airplay 2.0 uitkomt. Deze zou inderdaad, in tegenstelling tot het huidige Airplay, zeer stabiel zijn en minder vertraging bevatten. Ik zou dus even de Apple-presentatie van maart afwachten, zodat je in de toekomst een speaker kunt kopen met het nieuwe Airplay systeem.

Bijdrager
    makasa

Is Sonos geen optie?

Bijdrager
    edovandeven

Thanks MajorApple voor de 2.0 tip!