2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Therealhandyman

Wifi problemen op al mijn iOS apparaten

Ik heb in huis 3 iPhones (5c 5s en 6Plus) en een iPad Air 2 en op al deze apparaten werken niet of nauwelijks op Wifi. Dit probleem is niet alleen thuis, maar overal niet. Alle iOS apparaten zijn geupdate, al een keer een volledige herstel gehad, netwerken vergeten en netwerkinstellingen hersteld maar het heeft niet geholpen. Ik heb een zakelijk netwerk thuis met 5 verschillende ip adressen en heb hier ook verschillende routers op aangesloten. op 1 zit een Apple Time capsule aangesloten met een eigen WIFI, op de 2e zit een Linksys EA4200 met een eigen WIFI en op de 3e zit een Linksys EA6500 aangesloten met een eigen Wifi. Het maakt ook niet uit op welk WIFI netwerk ik het iOS apparaat aansluit, ik krijg nauwelijks tot geen verbinding met het internet.

Ik leg de nadruk ook op internet en op iOS om de volgende redenen. Mijn iOS apparaten hebben namelijk wel een prima WIFI connectie, ze komen alleen niet verder dan het interne netwerk. Verder staat mijn Macbook Pro, mijn iMac, mijn laptop en mijn Windows phone ook verbonden met hetzelfde WIFI netwerk en die hebben geen van deze problemen. Ergo, ik zit op mijn Macbook en iMac bijna op 200 Mbit verbinding met internet.

Bijdrager
    repairmeester

Dit kan komen door de nieuwe update, helaas.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.