11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    lbarends

wifi problemen iphone 3g

sinds enkele dagen heb ik geen wifi meer, eerst dacht ik het zal wel goed komen met de update naar 4.1. maar nee dus. er wordt gewoon geen netwerk gevonden. maar als ik bij algemeen>info en dan bij wifi adres kijk is er wel een adres. alles wat apple beschrijft heb ik al gedaan, restoren, instellingen resetten maar niks werkt.

kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Bijdrager
    AirBag

Heb je op andere appartaten wel Internet? Of ook hetzelfde probleem? Misschien eens beginnen met de router te resetten?

Bijdrager
    lbarends

op mijn mbp heb ik wel gewoon internet, en als ik op mijn kamer zit, zit ik bijna op mijn acces point.

Bijdrager
    AirBag

Vreemd. Dan denk ik dat het je iPhone is.
    Wat je wel kan proberen is downgraden & kijken of hij met iOS 3.1.3 hetzelfde probleem heeft. En als dit niet lukt eens binnengeven in de winkel.
    $

Bijdrager
    lbarends

ik heb de iphone van mijn oom gekregen, dus ik denk niet dat ik hem nog onder garantie kan laten repareren.
    kan echt niemand mij helpen?

Bijdrager
    AirBag

Tja je kan vragen aan je oom of hij toevallig geen apple care programma heeft afgesloten. Ik zou zeggen check google misschien vind je daar iemand die je kan helpen.

Bijdrager
    AirBag

Tja je kan vragen aan je oom of hij toevallig geen apple care programma heeft afgesloten. Ik zou zeggen check google misschien vind je daar iemand die je kan helpen.

Bijdrager
    lbarends

ik kwam er net toevallig achter dat mijn bluetooth het ook niet doet, maar het rare is ik krijg wel addressen voor deze dingen uitgerijkt.

Bijdrager
    Trat

Al geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

lbarends op 10 september 2010

en als ik op mijn kamer zit, zit ik bijna op mijn acces point.

Dit klinkt niet echt als een sterk netwerksignaal. Tenzij je in een kasteel woont, anders zou je overal in huis wel toegang moeten hebben met een beetje fatsoenlijke router.

AirBag op 11 september 2010

Er bestaat geen Applecare op een iPhone in NL…

Bijdrager
    lbarends

de netwerk instelling heb ik al eens reset, eveneens een volledige reset, en een restore.

bluetooth blijft zoeken maar find niks, maar is wel te vinden via mijn mbp,
    wifi doet het helemaal niet.
    maar bij algemeen>info krijgen ze wel allebij adressen.

Bijdrager
    iDarwin

Een bump, want heb hetzelfde probleem.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.