5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wifi problemen 10.8.4

Hallo,

Sinds ik 10.8.4 heb kon ik thuis niet meer met wifi verbinden. Met geen van de 2 netwerken.

Na heel veel proberen heb ik de wachtwoorden er vanaf gehaald, en toen kon ik weer verbinden.

Nu ben ik ergens anders, waar dus ook een wachtwoord op staat, die er niet vanaf kan.

Zijn er meer met dit probleem?
    Heeft iemand een mogelijke oplossing?

Bijdrager
    IGBA

Dus het werkt niet… En nu mogen wij raden wat er mis is.:)

Wat heb je zelf zoal al geprobeerd? Wat laat ‘WiFi-probleemoplossing’ zien (alt-klik op wifi-symbooltje in menubalk)? En al gekeken wat er gebeurt vanuit een ander (schoon) gebruikersaccount?

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    IGBA op 13 juni 2013

Dus het werkt niet… En nu mogen wij raden wat er mis is.:)

Als dat zou kunnen…;)

Ik dacht dat het niet aan OS X lag omdat ik thuis wel vaker problemen had. Maar iemand anders had hetzelfde. Hij vindt ze wel maar geeft dan een melding dat hij niet kon verbinden.

Nu ik ergens anders ben ziet hij helemaal geen wifi. Ook Guest niet. Mijn iPhone ziet ze wel.

Wifi diagnostics geeft alleen maar “Tips to set up your wifi network”
    Verder niks.

De andere persoon die hetzelfde had heeft OS X opnieuw geïnstalleerd, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.

Ik heb vanalles geprobeerd. Modem en router gereder. Opnieuw opgestart etc…

Ook als ik ethernet in mijn MacBook deed kon ik wel een wifi netwerk maken. Ook kon ik ermee verbinden met een iPhone en Mac, maar die konden niet op internet.

Het wachtwoord eraf halen hielp wel, maar ik wil het toch wel opgelost hebben. Waar ik nu ben kan het wachtwoord er niet af…

Bijdrager
    IGBA

Als opnieuw installeren teveel moeite is, werk dan dit lijstje maar af:
    https://discussions.apple.com/docs/DOC-3421
    :)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Vreemd.

PRAM had ik al gedaan, werkte niet.

Nog eens gedaan, nu doet Wi-Fi het weer!:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.