6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrwhoopie

Wifi op de Iphone

Ik heb hier thuis een beveligd draadloos netwerk en de Iphone kan er blijkbaar niet mee connecteren.
    De macbook en mijn laptop en vorige smartphone hadden hier anders geen moeite mee wat kan er mis zijn?

Bijdrager
    haage

ik heb net mijn iphone thuis en heb hetzelfde probleem

ben op zoek naar een oplossing en zal die posten zodra ik iets weet

Moderator
    Poezenbeest

We hebben het wel over een Apple-product, dus het werkt gewoon simpel… en als de weg niet vanzelf gewezen wordt, dan hebben ze een handleiding, daar zijn veel mensen mee bezig geweest om dat te schrijven, dus neem dan verdomme ook de moeite eens om dat ding te lezen!

Pagina 94-95… ik had het in twee minuten gevonden en ik heb niet eens een iPhone…

Bijdrager
    haage

Beste Zerk

Ook Apple producten verstaan zich onder mekaar niet altijd bij de eerste kennismaking en zo is dat ook in dit geval.

Mijn Iphone ziet mijn thuisnetwerk niet, maar wel dat van de buren en van kennissen waar ik inmiddels met de Iphone heb staan opscheppen.

Dus dit is met een handleiding niet 123 opgelost en ik ben er inmiddels achter dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben.

Voor goede suggesties staan we open. Een handleiding lezen kunnen we al.

Verder zoeken we gewoon door tot er een oplossing is en dan publiceren we dat op deze plek.

Bijdrager
    Mrwhoopie
    ”Zerk”

…dus neem dan verdomme ook de moeite eens om dat ding te lezen!

Pagina 94-95… ik had het in twee minuten gevonden en ik heb niet eens een iPhone…

Denk je nu echt dat wij zo achterlijk zijn?En als je een beetje rondsurfte merkte je wel dat er ook andere zijn die dit probleem hebben.
    Het is fijn,heel fijn dat je een poging doet om ons te helpen,maar het is echt niet lollig dat je ons hier als lui en onozel afschilderd.

Maar je hebt gelijk apple toestellen werken zeer simpel,alleen dit werkt nu even niet.

P.S.: No hard feelings:wink:

Bijdrager
    haage

Ik heb mijn draadloze netwerk opnieuw geconfigureerd en alles werkt nu naar behoren. De Iphone kan nu contact maken met het netwerk en ik kan gewoon internetten. Valt overigens niet mee want het is en blijft een klein scherm dus ik zou me er niet al te veel van voorstellen.

Waar het probleem nu precies zat weet ik niet want ik heb het allemaal van begin af aan opnieuw ingesteld.

Ter info:
    Ik heb een WDS met airport extreme 802 11.n plus airport expresse plus draadloze printer plus draadloze Sonos muziekinstallatie dus het kan best zijn dat ergens een foutje zat dat er na de komst van de Iphone voor heeft gezorgd dat die geen verbinding kon maken met het netwerk.

Afin het werkt en daar gaat het om.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.