16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

Wifi Direct op Iphone 6

Ik wil mijn Iphone 6 delen met mijn Samsung smart TV QLED Q7, maar er word dan gevraagd op mijn iPhone Wifi Direct onderstunt, hoe kan ik dat zien en instellen op mijn Iphone, graag uw hulp.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 5 dagen geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    KarelWillem

Nope, je hebt pech.

“The peer-to-peer Wi-Fi implemented by iOS (and recent versions of OS X) is not compatible with Wi-Fi Direct.”

Maar heeft Samsung daar dit niet voor?

https://www.samsung.com/nl/i/televisie/smart-view-app/

Bijdrager
    giljom

KarelWillem, alvast bedankt voor uw snel antwoord, kan ik die ook niet koppelen via bluetooth , daar ook blijft hij zoeken , maar ik krijg geen verbinding

Bijdrager
    KarelWillem

Je TV koppelen via Bluetooth? Nee, dat gaat hem niet worden denk ik.

Bijdrager
    giljom

Ik denk het ook niet, maar het gaat misschien wel via kabel, of zie ik dat verkeerd, zie youtube

Bijdrager
    giljom

Bijdrager
    KarelWillem

Lekker modern wel… .:)

Bijdrager
    KarelWillem

Wie een Samsung Smart TV uit 2018 heeft, kan dankzij een firmware update die dit voorjaar uitkomt, straks ook films op iTunes kijken en via AirPlay 2 content afspelen.

2018 modelletje? Dan ga je geluk hebben.

Bijdrager
    giljom

Ja mijn Samsung QLED  Q7  65″ is nog maar een week oud, maar ik ben al dagen aan het zoeken voor de juiste instellingen, ik ben blij met uw hulp, ik leer steeds bij.

Bijdrager
    giljom

Wat is Airplay 2, kan ik dat dolwouden wat ik ben nog maar een leek, ik moet nog veel leren.

Bijdrager
    TheBigZ

Had je deze App al geinstalleerd? (Reviews zijn overigens niet louter positief…)

https://itunes.apple.com/nl/app/smartthings-samsung-connect/id1222822904?mt=8

Samsung wil ook toe naar één Samsung-app voor smartphones, ook SmartThings genaamd. Deze app maakt het dit jaar al mogelijk om je tv in enkele stappen volledig in te stellen. Eenmaal uit de doos kun je via de app onder meer verbinding maken met je WiFi-netwerk, naar eigen voorkeur diensten als Netflix laten installeren en de gekoppelde apparaten laten herkennen. Binnen enkele minuten is de tv volledig ingesteld. De app kan op zowel Android als iOS gebruikt worden en maakt het overigens ook mogelijk dat je afbeeldingen uit de galerij van je smartphone snel op de tv kunt tonen, video’s tussen verschillende schermen kunt delen en programmagidsen kunt bekijken.

Bijdrager
    GoeieDag

Zal wel moeizaam worden. Zoals alles moeizaam is op een Samsung TV. Wat een brak OS is dát, dat Tizen. Echt kut-met-peren.

Bijdrager
    TheBigZ

Het is voor de liefhebbers.;-)

Bijdrager
    giljom

Ja die app heb ik geïnstalleerd en die werkt, maar het is niet zo gemakkelijk.

Bijdrager
    KarelWillem

giljom op 19 januari 2019 om 12:22
    Ja mijn Samsung QLED  Q7  65″ is nog maar een week oud…

Dan is het een kwestie van geduld voordat je blij gemaakt gaat worden met AirPlay op je Samsung.

Dan ben je van alle ellende af.

Bijdrager
    bartb112

Wat ben ik blij met mij AppleTV niks geen stream ellende naar de tv! Oja Samsung is zo brak dat ik maar voor Panasonic heb gekozen!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.