11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    guru

wifi buren

mijn wifi maakt verbinding met onbeveiligde wifi buren ; meestal goede verbinding maar héél vervelend .
    het is enkel te merken als ik geen mails kan versturen ; aan het signaal van airport is het bijna niet te merken (bijna volle lading)

hoe verhelpen ?

Bijdrager
    Pieterr

Heb je het netwerk van de buren al verwijderd uit je “preferred networks” lijst?

System Preferences –> Network –> AirPort: Advanced… –> AirPort: Preferred Networks.

Bijdrager
    guru

oeps ………niet aan gedacht , txs Pieterr .

Bijdrager
    rtgrs

Misschien ook meteen maar even je buren informeren over het beveiligen van een netwerk? Tenzij ze weten wat ze doen. Of tenzij jij je back-up internetverbinding wilt houden;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Mag ik even inhaken?

Is er eigenlijk een mogelijkheid om die hele lijst netwerken van buren te verwijderen/voorkomen uit je Airport-menu in de menubalk?

Bijdrager
    rtgrs

Misschien met software van derden, standaard kan dat niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Oké. Duidelijk. Ik irriteer me daar al jaren aan eigenlijk.:wink:

Bijdrager
    Ezri Dax

Ik heb juist een wederzijdse overeenkomst met de buren, mocht bij mij om wat voor een reden het internet eruit liggen, dan mag ik op hun netwerk verder en vice versa.

Bijdrager
    The JM
    KarelWillem op 29 november 2010

Ik irriteer me daar al jaren aan eigenlijk.:wink:

Als ik dan ook even in mag haken: Iets irriteert je en jij ergert je daaraan. Je kan je niet irriteren;)

Bijdrager
    michelvdb

Gaan we echt

op alle taal-

stooien?

Bijdrager
    KarelWillem
    The op 29 november 2010
    KarelWillem op 29 november 2010

Ik irriteer me daar al jaren aan eigenlijk.:wink:

Als ik dan ook even in mag haken: Iets irriteert je en jij ergert je daaraan. Je kan je niet irriteren;)

Mag ‘inhaken’.

Maar je hebt helemaal gelijk.:lol:

Ik ben soms met 6 teksten tegelijk bezig en dan is er altijd het risico dat je zaken combineert die niet bij elkaar horen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.