26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Ragbak

Wie,wat,waar met koniginnedag…Tell me!

Hiep hoi! mijn eerste draadje geopend en hoop er mucho’s reacties op te krijgen.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat iedereen gaat doen met koniginnedag.
    Ikzelf ga waarschijnlijk in Den Bosch kijken (woon zelf in Vught) kijken naar onze lieve Bea, en daarna liter oranje bitter mijn lichaam insturen (of biertjes..).

alvast bedankt voor het delen van jou plan voor morgen.

Inactief
    Anoniem

Ik denk dat ik lekker buiten in de zon ga zitten:D Ik ga misschien naar Den Bosch, maar het moet wel heel toevallig zijn als mijn iMac morgen sneuvelt. :P

Bijdrager
    pietersteijger

Ik woon ook in de buurt van Den Bosch, maar de plannen zijn toch anders.
    We gaan naar Eindhoven. Daar zijn verschillende podia op verschillende pleinen met allemaal lekkere muziek.

Bijdrager
    Steff

Ik heb een kratje Hertoch Jan gekocht. 2 vrienden gebeld en voor de rest doet mij niets.

Bijdrager
    Job Versloot

Woon in Amsterdam en heb geen plannen… misschien even rondlopen, ik zoek nog een slot voor mijn fiets. Wie weet verkopen ze die wel op de vrije markt. Morgen de stad in en kijken wat er allemaal te doen is, zal wel veel te druk zijn hehe.

Bijdrager
    Ragbak
    ”Job

Woon in Amsterdam en heb geen plannen… misschien even rondlopen, ik zoek nog een slot voor mijn fiets. Wie weet verkopen ze die wel op de vrije markt. Morgen de stad in en kijken wat er allemaal te doen is, zal wel veel te druk zijn hehe.

Die zullen ze ongetwijfeld verkopen, maar of er ook een bijpassend sleuteltje is?:-)

Bijdrager
    G-Force

Ik blijf gewoon thuis.;)

Moderator
    Mac Daddy

*kuch* zoekfunctie *kuch*

Bijdrager
    Ragbak
    ”Mac

*kuch* zoekfunctie *kuch*

hoestsiroopje? 2004 lieverd…

Bijdrager
    trabant

…en gekickt in 2005. In 2006 werd het niet gekickt want het viel op de dag des Heeren.

Bijdrager
    Ragbak

ach ja, zie maar als iemand reageren wil vind ik het leuk, maar anders als iedereen er zo over denkt mag het sleuteltje gebruikt worden :s beetje jammer dat er meteen zo’n reactie gepost wordt.

Bijdrager
    trabant

Laat maar lekker open. Wel eens wat proberen terug te vinden in een draadje van tientallen pagina’s?

Bijdrager
    Cars

Zou misschien naar A’ dam gaan voor het radio538 feest, maar gaat niet door. Momenteel te druk voor school…De helft van de projecten plant school in de laatste periode :x

Dus blijf in mijn eigen dorp! ’s Avonds feest met o.a. Nick en Simon en wat ‘dronken’ muziek.

Bijdrager
    storko

Niets! Ik ben republikein.

Bijdrager
    jappo

Lekker amsterdam in voor slam fm of 538:D

Bijdrager
    acb

Ik duik mijn donkere, stille montage kamer in en trek mij terug en ga lekker tot vannacht wat video materiaal monteren! Have fun out there!:D

Bijdrager
    Melville
    ”acb”

Ik duik mijn donkere, stille montage kamer in en trek mij terug en ga lekker tot vannacht wat video materiaal monteren! Have fun out there!:D

Leuk!

Ik moet ook nog monteren maar ik ga straks even Amsterdam in.

Bijdrager
    lotje

Ik ben geen groot fan van dit soort feestdagen, het is mij gewoon te druk. Desondanks toch maar even de stad in. Mijn beste vriendinnetje is net terug uit Berlijn voor een paar dagen, dus daar ga ik even een vette hap mee halen en lekker bijkletsen. Ik heb nog geen concrete plannen maar denk dat ik daarna richting werk ga. Daar staat een band, tap, een gril en heel veel, al dan niet werkende, collega’s dus dat vind ik nog wel heel gezellig.

Inactief
    Anoniem

Ik heb de hele dag door Amsterdam “gelopen” voor zover je het lopen kunt noemen:P en ben o.a. op het Rembrandtplein geweest, was erg leuk in ieder geval!:D

Bijdrager
    Mr Wabbit

Cafe Neuf, bier, buurvrouw, dakterras, zon, buurvrouw, champagne…kutleven..

Bijdrager
    edward00
    ”Mr

Cafe Neuf, bier, buurvrouw, dakterras, zon, buurvrouw, champagne…kutleven..

Hoezo kutleven?

Bijdrager
    Mr Wabbit

Just kidding Edward, just kidding..:D

Bijdrager
    acb

Mijn grote god wat hebben jullie er een bende van gemaakt zeg! Ik stond vanmorgen op 6 hoog aan het Rembrandtplein in A’dam, wat een smerige stinkende bende zeg!

Wel even een lintje voor de gemeente reiniging!
    :D

Bijdrager
    els

Helemaal mee eens. Super, hoe snel de reinigingsdienst de stad weer schoon krijgt. Van mij mogen ze allemaal een lintje. Elk jaar.

Bijdrager
    danielpunt

Op koninginnennacht ben ik eerst in de stad (Vlaardingen) naar een paar bands gekeken, daarna naar Utrecht vertrokken, en daar een aantal cafĂ©’s bezocht, heel wat bier gedronken. Daarna bij een vriendin thuis nog verder wat geouwehoerd en lekkere koffie likeur op.

Op koninginnendag zelf helemaal niks, behalve een band geplakt en gewerkt.

Bijdrager
    Leoww

koninginnenacht naar alkmaar geweest en met koninginnedag door amsterdam geschuiveld, waarna wij ons op het museumplein gesetteld hadden. Erg geslaagd weer :P

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.