9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Wie wil Nikon Webcamplugin uitpakken en delen?

Ik wilde de Nikon Webcam plugin testen, maar officieel werkt ie alleen op High Sierra, maar het kan goed zijn dat de installer enkel checkt of OSX 10.13 of hoger is, maar dat er onderhuids niks spannends aan is. Kan iemand deze tool eens uitpakken/installeren en de inhoud delen met WeTransfer o.i.d?

https://downloadcenter.nikonimglib.com/en/download/sw/178.html

Bijdrager
    Jorik

Die link opent een pagina die gaat over “Webcam Utility Beta (Mac)”, dat klinkt niet helemaal hetzelfde als “Nikon Webcam plugin”, maar lijkt er wel op.

De “System requirements” zeggen dat het moet werken op:

macOS Catalina version 10.15
    macOS Mojave version 10.14
    macOS High Sierra version 10.13

Dus ik snap het niet zo goed. Heb je geprobeerd die Utility zelf te installeren?

Sleutelbeheerder
    Night

Je kunt hem toch zelf ook uitpakken, met een app als Pacifist

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Is dit weer zo’n ‘vraag-maar-raak-ik-reageer-toch-niet-meer’ post, computer space?

https://www.onemorething.nl/community/topic/wanneer-werd-xcode-een-download-onder-developer-account

https://www.onemorething.nl/community/topic/waar-kan-ik-arcticfox-downloaden-sans-catch22/

Ik zou zeggen: zoek het lekker zelf uit joh ☺️.

Sleutelbeheerder
    Night

Niet zo onaardig @Antwoordapparaat 😛  geef hem even de kans om e.e.a. te proberen

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Uiteraard, nieuwe kans in dit draadje. Maar ik vind het vooral bijzonder onaardig van computer space dat hij in die andere draadjes nooit meer iets laat horen.

Bijdrager
    TheBigZ

We weten toch al wat hij zou willen antwoorden::-)

Beste Night, bedankt voor de tip van Pacifist! Dat programma heb ik vroeger inderdaad wel eens gebruikt om .pkg bestanden uit te pakken! Ik ga het meteen proberen!

Sleutelbeheerder
    Night

LOL 😛

Tsja, computer space is lang niet de enige hoor. Jammer genoeg laten veel mensen niet meer van zich horen . We gaan er dan maar gevoegelijk van uit dat een van de gegeven oplossingen geholpen heeft.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Night op 14 oktober 2020 om 22:21</p>
    LOL 😛

Tsja, computer space is lang niet de enige hoor. Jammer genoeg laten veel mensen niet meer van zich horen . We gaan er dan maar gevoegelijk van uit dat een van de gegeven oplossingen geholpen heeft.

+1. En weet ook dat het probleem (bij lange na) niet alleen op OMT speelt… Wat op sommige fora wel helpt is dat je als je een nieuw topic start of op een bestaand topic reageert, je automatisch een melding krijgt bij een volgende reactie. Je hoeft dus niet om een abonnement te ‘vragen’ door een checkbox aan te zetten. Dit gedrag kun je dan wijzigen in je profielinstellingen. Op veel fora waar ik lid ben, kun je bovendien instellen of je alleen on-site meldingen, alleen mails of beide wilt ontvangen…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.