One More Thing » Community » Forum » Casual » Lounge » [Opgelost] Wie weet welke Mac app dit is?

[Opgelost] Wie weet welke Mac app dit is?

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 13 november 2017 #

Ik zag deze app op een Dock bij iemand en mogelijk bestaat hij niet meer maar zijn er mensen die de app nog herinneren.

Volgens mij is het een Todo of notitie app …. iets met …saurus kan ik mij herinneren.

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 dagen, 17 uren geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Topic opgelost
Profielfoto van koen

koen op 13 november 2017 #

Was het misschien een thesaurus? 🤡

Profielfoto van janvanes

janvanes op 13 november 2017 #

Het plaatje lijkt me een Triceratops, een bepaald soort dinosauriër. Helpt dat?

Profielfoto van Brombeer

Brombeer op 13 november 2017 #

Is het een haakpatroon?

Profielfoto van Shmoo

Wel jammer dat niemand van jullie het weet. Samen zo’n 317,5 jaar Mac ervaring en niemand die dit icoontje eerder heeft gezien.

Ik heb het gevonden..

Todosaurus – wel slecht dat als je die naam in Google tikt dat je niet eens een GitHub pagina te zien krijgt.
https://github.com/thomasjbradley/todosaurus

Profielfoto van feek

feek op 13 november 2017 #

@shmoo, misschien moet je ook maar eens naar TaskPaper kijken.

Profielfoto van Shmoo

Het ging mij niet zo zeer om de app, ik heb niet zo veel met Todo apps en al dat lijstjes maken om dingen te doen. Het ging mij vooral om het icoontje en de nieuwsgierigheid.

Ik vind het altijd geestig wanneer developers nog creatief zijn in het bedenken van een leuke naam voor hun app. Kan ik wel van genieten.

Profielfoto van Brombeer

Brombeer op 13 november 2017 #

Ik vis een enveloppe uit de papierbak en schrijf daar met vulpen mijn lijstje op.
Kun je zo lekker doorstrepen als er iets gedaan is.

Profielfoto van janvanes

janvanes op 14 november 2017 #

Ah. Een Torosaurus lijkt nogal op een Triceratops (en sommige wetenschappers zeggen zelfs dat de Torosaurus de volwassen vorm van de Triceratops is).

Over dit topic

Gestart op 13 november 2017 door Shmoo

Laatste reactie door janvanes

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?