7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Maco

Wie weet wat….?

Ben aan een nieuwe MacPro toe met 23″ display maar las geruchten over nieuwe MacPro’s en display met interne iSight of zoiets(?).
    Dus wil ik niet nu een grote aanschaf doen als er over een maand of zo nieuwe series in de store ligge he!

Weet iemand of heeft enig idee wanneer deze nieuwe speeltjes uit komen???

En dan gelijk OSX 10.5 natuurlijk erbij:) ……… zou het misschien samen komen?

Does ‘ n nostradamus :barbu:

tnx yo

Bijdrager
    Oortjes

Ik weet niet anders dan dat ze eind 2009 uitkomen. Maar misschien moet je even een berichtje naar Cupertino sturen, daar weten ze vast wel meer. :x

Bijdrager
    Yaris

Nostradamus heeft een aparte website waar hij de komst van nieuwe Macs voorspelt: http://buyersguide.macrumors.com/

Bijdrager
    GJB
    ”Oortjes”

Maar misschien moet je even een berichtje naar Cupertino sturen, daar weten ze vast wel meer. :x

heb ik ook gedaan met de iPhone. :D wel aardig dat ze m direct presenteerde…

Bijdrager
    huinkroese

Ik heb nu een kleine 3 weken geleden dezelfde setup gekocht: 2.66 + 23″ en was eerlijk gezegd wel blij dat er op MacWorld geen octocore werd gepresenteerd… maar aan de andere kant krijg ik deze kracht al niet op, en zit ik nou niet bepaald op een iSight in m’n monitor te wachten… persoonlijk.

Ik zou zeggen: kopen die hap!

Bijdrager
    Freek.

Op het werk zijn we ook aan een aantal nieuwe werkstations toe. Geen vliegende haast bij dus wacht ik even totdat CS3, Leopard, nieuwe (hopelijk voor kleurbeoordeling eindelijk fatsoenlijke) Apple Cinema Displays en een nieuwe versie van de MacPro beschikbaar zijn.
    Mocht je een systeem absoluut nu en per direct nodig hebben dan wacht je niet.

Bijdrager
    d3nn

Wachten tot leopard en als er dan nog geen nieuwe display’s zijn gewoon bestellen want je kunt wel blijven wachten op die dingen maar meestal doe je het voor niets. Kijk maar naar de mensen die aan het wachten waren op een upgrade van de 24″ imac of de macmini. Die hebben ook voor niks gewacht tot de macworld 2007.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.