9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroenwerensteijn

Wie weet of deze software nog leverbaar is

Hoi OMT’ers,

Ik heb in het verleden met Cyan AdvancedSampler 4.1 gewerkt en wil dat nu weer doen en ik ben benieuwd of iemand weet wie deze software levert in Nederland.

TOP-IT heeft het volgens mij niet meer.

Ik hoor graag

Jeroen

Bijdrager
    KarelWillem

Je kunt toch gewoon de licentie gebruiken die je al hebt?

De kans dat iemand in Nederland deze software levert is niet heel groot.
    Het is nog nét niet antiek, maar komt wel dicht in de buurt (laatste versie uit 2004?).

Inactief
    Anoniem

Op de site van TopIT kan je de reseller opvragen via dit formulier. Ik denk ook niet dat ze het erg zullen vinden als je ze even belt.

Bijdrager
    KarelWillem

Wat is er mis met het bedrijf zélf?

http://www.cyansoftware.com/index2.html

Hoewel dat niet veel goeds belooft; “Full support for Tiger…”, laatste updates uit 2010, etc.

Bijdrager
    jeroenwerensteijn

Dat pakket gebruikte ik bij een van mijn vorige werkgevers.

Ik zal TopIT eens bellen. Misschien geven zij ook wel aan dat de software niet verder ontwikkeld is.

Hebben jullie dan misschien een idee of er een nieuw alternatief is.
    Wat het pakket deed is van je psd een LR sample die gekoppeld staat met de psd. En bij het maken een print of werd de psd gebruikt.

Bijdrager
    MouseMighty

Als je vanuit InDesign werkt dan zijn daar (gratis) scripts voor te vinden. Ook kan je in InDesign een native .psd plaatsen om ook controle te hebben over de (on)zichtbaarheid van de diverse lagen. Dus ik begrijp niet helemaal wat je verder wil.

Bijdrager
    KarelWillem
    jeroenwerensteijn op 12 januari 2014

…Ik zal TopIT eens bellen. Misschien geven zij ook wel aan dat de software niet verder ontwikkeld is….

Jij hebt het vermoeden dat TopIT meer weet dan de maker van de software?:)

Bijdrager
    SunKeeper

Dan kom je er wel achter of daar momenteel het pakket nog op de plank ligt.

Zo niet en de maker verkoopt het niet rechtstreeks, ben je een heel eind klaar denk ik. Zijn er contactgegevens van de maker bekend? (die zit/zat ergens in Cyprus)

Bijdrager
    KarelWillem

Dat linkje hierboven aanklikken is vast veel lastiger dan hier een topic lang om de hete brij heen lullen?

http://www.cyansoftware.com/contact.htm
    :)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.