30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:

Bijdrager
    e.m.

wie speeld er ET en kan macosx.nl geen surver maken ??

wie speeld er et eerder bekend als enemy territory ?
    kan macosx.nl geen surver maken ???
    dat zou leuk zijn
    enkel voor mac gebruikers.:D :D

Bijdrager
    1973

Huh?

Bijdrager
    macses

nee

[size=7:7bba8b077b]dt-fouten…[/size:7bba8b077b]

Bijdrager
    e.m.

wat ??

Moderator
    Lucas Raggers

Vrije vertaling:
    Wie speelt het spel Enemy Territory? Zou het misschien mogelijk zijn dat MacOSX.nl een server aanmaakt voor dit spel? Dat zou wel leuk zijn, een server voor alleen Mac-gebruikers

Bijdrager
    macmickey2

wat? lees de vertaling even van je oorspronkelijke post…zo kunnen wij het namelijk ook begrijpen…:cry:

Bijdrager
    1973
    ”lucasraggers”

Vrije vertaling:
    Wie speelt het spel Enemy Territory? Zou het misschien mogelijk zijn dat MacOSX.nl een server aanmaakt voor dit spel? Dat zou wel leuk zijn, een server voor alleen Mac-gebruikers

Dank je :wink:

Bijdrager
    Nikita

Die gozer heeft óf dyslexie óf een spoedcursus spelling & grammatica nodig :?

Bijdrager
    Xcode

Als je spellen wilt spelen met alleen maar Mac-gebruikers, is het aan te raden om een spel te kopen die GameRanger bij z’n database heeft staan. In dit geval zit jouw spel er niet bij. Via GameRanger kun je met andere Mac-gebruikers in de wereld spelen.

Graag volgende keer even een bericht plaatsen in het Nederlands dat iedereen begrijpt, ook heb ik niet het idee dat je woordenschat 100% Vlaams is.

Bijdrager
    Turbanus

Hij kan beter zorgen dat hij eerst zijn huiswerk af heeft…..:wink:

Bijdrager
    Nikita
    ”Zoals

We houden het hier gezellig!!!

Dus laat die gozer nou eerst maar ’s aangeven of ‘ie dyslectisch is of niet… If so, dan kan ik me die zpelvouten nog ergens voorstellen. Zo niet, dan pas zeiken :P

Bijdrager
    Turbanus

Maar dat is offtopic en dan zou ik dit topic beter naar de Lounge kunnen verplaatsen……:wink:

Bijdrager
    Nikita

Is dat dat Lord of the Lounge gedoe! :lol:
    OK dan. Maar geef die gozer wel de gelegenheid om z’n spelling uit te leggen…

Bijdrager
    Turbanus

Ik huiver een beetje over die spelling, want als Trabant eraan gaat beginnen is zijn raapje gaar…..:wink:

Blijkbaar wil hij dus online een bepaald spel spelen op z’n Mac……

Bijdrager
    e.m.

ik heb al een spellings cursus gevolgd

Bijdrager
    macmickey2

en gezakt zeker of niet afgemaakt? :evil: :evil:

Bijdrager
    Turbanus
    ”e.m.”

Die zin is netjes ja… maar we willen graag dat je even je openingspost uitlegd in beschaafd NL of Bels, dan snappen wij het ook???

Bijdrager
    Nikita

Maar ben je dyslectisch of niet? Dyslectisch is dat woorden en letters gaan zweven en er anders uit ‘zien’ dan in werkelijkheid. Mensen krijgen dan op tentamens ook extra tijd e.d. Dat zou een verzachtende omstandigheid zijn, voor mij in elk geval:wink:
    Of is het gewoon luiheid zoals heel veel mensen van jouw leeftijd hebben? Genoeg figuren van rond de 15 die de moeite niet nemen om correcte spelling en grammatica te gebruiken.

Er zit trouwens nog een spellingscontrole ingebouwd in OSX. Kan je aanzetten in Safari bij “Wijzig –> Spelling –> Controleer spelling tijdens typen”. Hoewel ‘ie genoeg worden niet kent en af en toe de meest vreemde (en letterlijke) vertalingen uit het Engels ophoest als mogelijke ‘alternatieven’ op foute woorden…

Bijdrager
    Turbanus

Trabant heeft dat zo gezien. Mischien weet hij het zelf niet eens…..:o

Bijdrager
    inberlin

turf surven met smurfen?!

Bijdrager
    vogel

@e.m. meteen je geld terugvragen! :P

Bijdrager
    trabant
    ”Turbanus”
    ”e.m.”

Die zin is netjes ja… maar we willen graag dat je even je openingspost uitlegd in beschaafd NL of Bels, dan snappen wij het ook???

Oh Lord, you’re getting old…
    Die zin is niet netjes: spellingscursus is één woord.
    En dat *uitlegd had met een t gemoeten.

En ja Nikita, het is gewoon rebelse puberale luiheid, niks dyslectie. Overigens is *meest vreemde ook een anglicisme. Aan deze kant van de Noordzee prefereren we vreemdste.

Wat een spel…

Bijdrager
    Nikita

Bij mijn weten kennen ze “most strange” niet, maar is het gewoon “strangest”, ergo is “meest vreemde” dus geen anglicisme…

En trabant, ik blijf er bij dat je niet zo conclusies kan trekken. Laat die gozer zichzelf ’s kunnen verdedigen. (En je kan het overdrijven met spelling, als je volgens het Groene Boekje leeft, wordt je gek, lijkt mij…).

Bijdrager
    e.m.

jullie weten toch dat het algemeen bekend is dat Nederlanders slechter spellen dan Belgen
    misschien ben ik juist en jullie fout.
    en ne ik ben niet gezakt voor mijn spelling ik ben zelf gestegen

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

euh… ja tuurlijk :? :x

Bijdrager
    magic-with-mac

Topic verplaatst naar Spelletjes.

Bijdrager
    edward00
    ”e.m.”

ne

OMG:cry:

Bijdrager
    Maleise Beer
    ”Mac

ook heb ik niet het idee dat je woordenschat 100% Vlaams is.

Dit is inderdaad geen Vlaams. :mrgreen:

Bijdrager
    Nikita
    ”e.m.”

jullie weten toch dat het algemeen bekend is dat Nederlanders slechter spellen dan Belgen
    misschien ben ik juist en jullie fout.
    en nee ik ben niet gezakt voor mijn spelling ik ben zelf gestegen

Bij het Nationaal Dictee, ja… Da’s was anders dan in de werkelijkheid.
    En het lijkt me zeer sterk dat ‘wij’ dan fout zijn en jij goed.
    En die laatste zin, het tegenovergestelde van ‘gezakt’ is ‘geslaagd’ in dit geval, dus niet ‘gestegen’. Wellicht dat je niveau is gestegen, maar dan wil ik me niet eens voorstellen hoe beroerd het was aan het begin (getuige je openings post en de titel van dit topic – ik noem “speeld” waar het “speelt” moet zijn – om over je interpunctie nog maar te zwijgen).

Bijdrager
    Esquare
    ”trabant”

Overigens is *meest vreemde ook een anglicisme. Aan deze kant van de Noordzee prefereren we vreemdste.

Nee, dat hoeft niet per se. In het Nederlands wordt de combinatie “meest …” vaak gebruikt om extra nadruk te leggen op het woord dat achter “meest” staat. Dat is in bovenstaand voorbeeld best verdedigbaar.

http://www.onzetaal.nl/advies/superl.php

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.