8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bushok

Wie kent tool om DVD’s (gebrand op PC) te mounten op Mac?

Ik heb meerdere archief DVD’s (multisessie gebrande data DVD’s) uit mijn PC-tijdperk die niet volledig ‘mounten’. Alleen de laatst gebrande sessie is te zien…
    Ik heb al gezocht op deze site naar een antwoord (niet gevonden dus…) en op VersionTracker.com kon ik ook geen geschikte software vinden.

Wie weet raad?

Bijdrager
    Nikita

Zou Toast ze kunnen lezen? Da’s zo’n beetje het brandprogramma op de Mac. Is van Roxio (net als Easy CD creator…).

Bijdrager
    Petje

Toast titanium

Bijdrager
    RickDeRaaf

Toast geinstaleerd? ctrl inhouden muisklik op de DVD, en “Mount it” !!!!! :apple:

Bijdrager
    bushok

Ik heb Toast Titanium 7.1 geinstaleerd en met de CTRL linkermuistoets op de DVD geklikt. Helaas vind ik dan geen ‘Mount It’ …
    Dit staat niet in mijn venster dan…
    Ik weet zeker dat er meer data op staat dan ik nu zie, met DataRescue II heb ik al toegang gehad tot de bestanden. Alleen deze software hernoemd alle bestandsnamen…lekker handig.

Iemand nog tips? Alvast bedankt!

Bijdrager
    RickDeRaaf

‘k ben bang dat je data……….:(

Bijdrager
    computer space

Op een PC herbakken naar een niet-sessie formaat: gewoon standaard DVD-ROM UDF. Voor een veilige toekomst :evil:

Bijdrager
    bushok

Je hebt gelijk, het opnieuw branden van de DVD’s met data-archief in UDF formaat blijkt de enige optie (gedaan in Nero 7).
    Handig dat ik nog iemand in de buurt ken met een pc…dank Nico!

En dank voor de tip Martinman en anderen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.