9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    akkie

Wie kent dit icoontje?

Ik heb een raar icoontje in mijn taakbalk op mijn MBP, wat ik niet herken. Als ik het aanklik, staat er “geen stuurprogramma’s geïnstalleerd.
    Soms start ie gewoon op en staat dit icoon links van alle anderen icoontjes, maar soms start de computer ook niet helemaal op. De enige iconen die dan zichtbaar zijn is Spotlight en dit icoon wat ik dus niet herken. Het opstartprobleem heb ik sinds de upgrade naar Lion overigens.

Bijdrager
    Nick Nack

Is dit een foto van je scherm?

Doe eens cmd + shift + 4 en trek een vierkant over wat je wilt hebben en plaats dat hier.

Bijdrager
    akkie

Ja, dit zijn 2 fotootjes van de rechterbovenhoek.
    Je zit helemaal in de hoek het Spotlight icoontje en daarnaast zit dus die gekke. Ik heb er ook een close up van gemaakt.

Bijdrager
    Rickje

Ziet eruit als Pacman.

Bijdrager
    akkie

Sorry, deze waren van slechte kwaliteit. Aangezien ik de MBP niet helemaal kon doorstarten, moest ik er een fotootje van maken. Inmiddels heb ik hem weer een keer normaal kunnen starten. Hierbij een printscreentje:

Bijdrager
    akkie

Bijdrager
    SunKeeper

Ga eens naar Systeemvoorkeuren > Gebruikers en groepen > Klik links op je naam > klik rechts op de tab ”Inloggen”.

Wat staat daar allemaal?

Sowieso kun je alles waar je niet van weet waar het voor is, al meteen weghalen door er op te klikken en vervolgens op de [-]-knop onder het vak te kikken.

Bijdrager
    akkie

In mijn opstartprogramma’s stond het programma “Air Display”, wat blijkbaar niet Lion compatible is. Daar was het icoontje van. Dit programma heb ik nu verwijderd, bedankt voor de tip Sunkeeper.

Mijn probleem van het opstarten is hier helaas niet mee opgelost, maar ik maak daar een nieuwe topic van.

Bijdrager
    Macosxachist
    akkie op 11 oktober 2011

In mijn opstartprogramma\’s stond het programma “Air Display”, wat blijkbaar niet Lion compatible is. Daar was het icoontje van. Dit programma heb ik nu verwijderd.

Hoe? Met de uninstaller? Of zomaar wat weggegooid?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.