7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacX

Wie kan helpen met JavaSript?

Ik ben een website aan het bouwen waarin een pulldown-menu moet komen en ik heb voor dit doel een bestaand JavaScript aangepast. Bijna naar wens, alleen krijg ik het niet voor elkaar om in de hoofd-items plaatjes te zetten. Welke JavaScript goeroe kan mij uit de brand helpen.

Bijdrager
    iJoost

Als je een concrete vraagt stelt (dus niet “het werkt niet”) dan lukt dat hier vast wel.

Bijdrager
    steene

idd code gokken is nog moeilijker dan problemen oplossen…:evil:

Bijdrager
    MacX

Het gaat hier om een stuk code in Joomla en eventueel een module die gebaseerd is op Infinity-menu. Ik ben dus op zoek naar iemand die er heel bedreven in is omdat het geen doen is om alle code hier neer te zetten, bovendien is de site nog niet online en wil ik dat ook zo houden tot hij af is. Als er iemand is die mij denkt te kunnen helpen kan ik deze persoon de bestanden toe sturen.

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    iJoost

Ah, op die manier. Nou… IK ontken alles.;-)

Bijdrager
    MacX

Natuurlijk zou het mooi zijn als het menu in CSS gemaakt zou kunnen worden, alleen lijkt het mij tot nu toe een ondoenlijke zaak om dat geheel ook nog eens aan een CMS te koppelen zodat er vanuit het CMS menu-items kunnen worden gewijzigd. Zoals ik al eerder meldde gaat het om een pulldown menu waarin vier hoofd items voorzien zijn van plaatjes en de submenu structuur in gewone tekst wordt weer gegeven. de reden hiervoor is dat het logo van de website onderdeel moet uitmaken van het menu.

Ik heb een template voor Joomla (peekfresh) omgebouwd en daarmee kan precies wat ik wil behalve plaatjes als menuknop kiezen. Met een module voor Joomla kan is mij dit wel gelukt maar hierbij verschuiven de submenu’s wanneer het browservenster van grote wordt veranderd. Dat probleem bestaat alleen wanneer de template gecentreerd weergegeven wordt, andere JavaScript-menu modules geven het zelfde probleem.

Ik kan best een beetje met CSS en wat basis JavaScript maar hier loop ik dus lelijk mee vast, vandaar mijn vraag of er een echte kenner die mij kan helpen dit probleem op te lossen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.