7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Wie kan er goed headers maken voor mijn iWeb radio site?

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die heel goed headers kan maken, met ervaring.
    Ik zou graag een passende header willen hebben op de volgende website: http://nicknak.cloud.prohosting.com

M.v.g. Nick

Bijdrager
    Renzsz

misschien kun je erbij zetten dat er een vergoeding tegenover staat (als dat zo is), anders denk ik niet dat je iemand met veel ervaring krijgt!

Waarom probeer je het zelf niet?

Bijdrager
    macnick

Natuurlijk staat er een vergoeding tegenover een stukje reclame op mijn site bv.

Ikzelf weet niet eens in wat voor programma je zoiets maakt, kun je nagaan hoeveel verstand ik van zulk soort dingen heb…

Bijdrager
    Magistic

Werkt je stream nu al eens?

En voor met die 2 unieke hits per maand, waarvan er zeker 1 van jezelf is, is het reclametechnisch niet interessant.

Bijdrager
    macnick
    ”Magistic”

Werkt je stream nu al eens?

En voor met die 2 unieke hits per maand, waarvan er zeker 1 van jezelf is, is het reclametechnisch niet interessant.

Lol, nee inderdaad, dat snap ik. Maar ik ben nog niet eens aan het promoten, m’n vrienden weten het nog niet eens, op 1 na met wie ik het samen ga doen, maar uit de forwarden van die URL kom ik niet uit

Bijdrager
    Demon Hunter

Alsteblieft, 5 minuten in elkaar gezet:)

Bijdrager
    macnick
    ”Demon

Alsteblieft, 5 minuten in elkaar gezet:)

Wow! Dat is echt fantastisch!!! Ik had het me niet beter kunnen voorstellen!!! Moet je kijken hoe mooi dat past! ECHT GEWELDIG, ik denk niet dat er iemand is die een betere header kan maken ECHT ONTZETTEND BEDANKT, ps. Lees de pb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.