13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Andre Mesker

Wie herkent dit restaurant in Den Haag? [OPGELOST]

Afgelopen zaterdag in Den Haag geweest en even op een terras gezeten vlakbij het centrum. Maar ik vraag me af waar ik eigenlijk gezeten heb. Ik kan het niet meer vinden, ook niet via Google (Maps) Als je naar binnen loopt kun je een trap op om naar de toiletten te gaan en dan kun je vanaf de balustrade naar beneden kijken en zie je mooi glas in lood boven de ingang. Ik heb er een slecht kiekje van gemaakt toen ik er was. Iemand enig idee wat de naam van dit restaurant is?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  Andre Mesker.

Bijdrager
    sedikit

Gegoogld op “restaurant Den Haag glas in lood”. Publique?

http://www.iens.nl/restaurant/37071/denhaag-publique

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  sedikit.

Bijdrager
    Andre Mesker

Goed bedacht sedikit maar niet goed. Ik ben er net achter gekomen dat het ’t Goude Hooft is. Het was een stevige zoektocht maar het is gelukt. Ik herinnerde me dat er tegenover een winkel zat die aan de buitenkant halve pilaren met mozaïek steentjes had zitten. Dat bleek toen ik ging zoeken op ‘bijzondere panden den haag’ het pand van The Sting te zijn. Toen was het snel gepiept.
    Maar toch bedankt!(y)

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  Andre Mesker.

Bijdrager
    Verdult

misschien achteraf hoor, maar als je de foto’s met je iPhone hebt gemaakt kan je toch ook zien waar je ze gemaakt hebt?

Bijdrager
    TheBigZ

Dan moet je wel een iPhone hebben, en niet een Samsung Galaxy S II (GT-I9100).:-D

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  TheBigZ.

Bijdrager
    MrHammond

Uhm, bij binnenfoto’s is de lokalisering vaak heel slecht is mijn ervaring, kan er een kilometer naast zitten. In een stad als Den Haag heb je daar dan weinig aan… Alleen wanneer je geluk hebt, kan de locatie aan hand van WiFi-netwerken veel nauwkeuriger worden bepaald. GPS werkt binnen niet of nauwelijks.

Bijdrager
    Andre Mesker
    TheBigZ op 29 april 2015

Dan moet je wel een iPhone hebben, en niet een Samsung Galaxy S II (GT-I9100).:-D

Haha, helemaal juist. 2 jaar geleden gekregen van een kennis die overstapte op een andere phone, custom rom erop, T-Mobile abbo van 6,50 per maand (nee, geen internet dus afhankelijk van wifi) en ik ben er happy mee.:lol:

Bijdrager
    Zakske

TheBigZ op 29 april 2015

In Android kun je al je locatie-data bekijken, dus als je een tijd in een restaurant hebt gezeten zou je die plek gewoon moeten kunnen vinden op de kaart.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  Zakske.

Bijdrager
    Andre Mesker
    Zakske op 30 april 2015

In Android kun je al je locatie-data bekijken, dus als je een tijd in een restaurant hebt gezeten zou je die plek gewoon moeten kunnen vinden op de kaart.

Mijn locatiegeschiedenis is leeg dus ik denk dat die optie uit staat bij mij. Ik zal eens kijken of ik kan vinden hoe je dat aanzet. Kan handig zijn, mits het de batterij niet leegslurpt. Goeie tip Zakske!

Bijdrager
    koen

@thebigz: hoe kun je aan die foto zien dat het met een GT-I9100 is gemaakt?

Bijdrager
    Zakske

Gewoon de foto op je bureaublad slepen, control + click en vervolgens kies je voor “Toon info”.

Bijdrager
    TheBigZ

@koen: Als je alles wilt zien: de URL hierin plakken: http://regex.info/exif.cgi

Bijdrager
    koen

Tof, bedankt (y)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.