9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vogel_rok

Wie herkent dit ftp-programma

Enige tijd geleden heb ik een aantal niet gebruikte programma’s van mijn Mac verwijderd. Waaronder een ftp-programma waarvan ik de naam niet meer weet (zie icon).

Ik heb dit door App-zapper laten verwijderen, maar er is iets achter gebleven. Eens in de zoveel tijd krijg ik namelijk een meldings-venster zonder tekst (alleen dit icoontje) met de knoppen ja en nee. Daar wil ik vanaf en ik neem aan dat als ik de naam weet, ik gerichter kan zoeken…

Dus, wie herkent dit:

Bijdrager
    BasiX

Google Afbeeldingen heeft tegenwoordig een optie om op afbeeldingen te zoeken. Hier het resultaat…

En zie daar: Syncmate (geen FTP dus).

Pop Up

Verwijderen via de uninstaller dus.

Bijdrager
    robert1970

Kan het zijn dat het om een heel oud programma gaat?
    Ik heb even op Google Images gekeken met diverse zoektermen, maar kwam niets tegen wat ook maar enigszins op jouw voorbeeldje lijkt.

Bijdrager
    robert1970

@BasiX
    Met welk trefwoord/zoekterm heb je die gevonden?

Bijdrager
    BasiX

Zoals ik al zei: je kunt met Google naar gelijkwaardige afbeeldingen zoeken door een plaatje in de zoekbalk van Google Afbeeldingen te slepen.

http://www.google.com/insidesearch/searchbyimage.html

Bijdrager
    robert1970

Top!
    Bedankt, deze optie kende ik nog niet.

Bijdrager
    vogel_rok

Dank! Die optie kende ik ook niet. En, het was al lang geleden dat ik het progje gebruikt heb dus was kwijt wat het precies deed.;-)

Bijdrager
    MouseMighty

En nu ook geleerd om AppZapper nooit meer te gebruiken? Gewoon wegmieteren in prullenmand, legen, klaar (of een uninstaller gebruiken als die er is).

Bijdrager
    Hexley

Het staat zelfs in de App Store, al is hun eigen site een paar euro goedkoper.:smile:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.