11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    MCNONAMUS

Wie helpt mij: voor Sinterklaas surprise een handige Photoshopper

Ik wil voor sinterklaas een bepaalde surprise maken en heb daar wat afbeeldingen bij elkaar voor nodig die op A3 formaat geprint kunnen worden.
    Omdat ik een vermoeden heb dat diegene hier ook op het board komt hou ik het effe cryptisch :slant:

Het is voor een handig iemand maar een paar minuten werk, maar Photoshop is niet mijn ding.

Wie wil helpen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat schuift het?

Bijdrager
    stavos

Helemaal niets:

Bijdrager
    Fingerlicking

Om wat voor een plaatjes gaat het?? Moet natuurlijk oppassen dat je geen zandbak aan pixels krijgt…

Bijdrager
    KarelWillem

Kom op zeg.

Pages, Word, etc. Beetje fröbelen en je komt er heus zelf wel uit.

Bijdrager
    1984

En je hebt natuurlijk voorvertoning nog, en zoals KW schreef :Beetje fröbelen en je komt er heus zelf wel uit.

Bijdrager
    MCNONAMUS

Bedankt voor alle reactie (in sommige gevallen NOT!)

Ik heb van alles geprobeerd en daar is ook mijn idee in gelukt, alleen Fingerlicking begrijpt het volgens mij; het moet in A3 formaat en dat heb ik zo 1,2,3 niet gemaakt. FL zie PM.

Pffff ik vroeg om hulp niet om meningen.

Bijdrager
    MouseMighty

Tja, jij houdt het te cryptisch :crazy: Een paar afbeeldingen printen op A3 hoeft niets met Photoshop te maken te hebben. Tot zover de uitleg. Vertel even wat je allemaal zelf al geprobeerd hebt, “van alles” zegt niet zoveel. Heb je ook een mogelijkheid om A3 te printen? En zo ja kan dat dan aflopend of niet? Kortom, iets meer info (technisch) zou toch wat makkelijker zijn voor mensen om je te kunnen helpen.

Bijdrager
    MCNONAMUS

MouseMighty, zie PM;-)

Bijdrager
    kers

Is het al gelukt?

Bijdrager
    Divad

Stuur maar op via pm.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.