15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    FeilonG

Wie heeft zijn Apple Store bestelde Panther ook nog niet?

Hallo,

Ik dacht er redelijk snel bij te zijn, en bestelde via Applestore op 12-10 m’n panther. Kreeg net als velen op 21-10 een leveringsbevestiging van Apple en sindsdien is het stil…

Vrijdag met veel hoop gewacht, zelfs zaterdag…maandag.:-( nog niets.

Bij het shipment status overzicht zie ik een of ander firma met de naam KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS. Als ik op hun site mn trackingnummer invoer kan ie niets vinden van een order..

Iemand een suggestie voor tracking of mensen met hetzelfde probleem?

Bijdrager
    ronald

Ik heb op 9 okt de update besteld daar nieuwe geleverde powerbook uiteraard 10.2 versie had.

Even gebeld en aardige amerikaanse dame wist mij te vertellen dat dit wel 10 dagen kon duren. Ze versturen het op bepaalde manier – lees goedkoopste – en dan gaat er meer tijd overheen.

Voordeel is dat je nu wel kan lezen wat d eproblemen met installatie zijn:-)

Bijdrager
    Starbuck

Daar hebben ze Panther 10.3 nog voldoende op voorraad en als je geluk hebt scoor je nog een leuke mok ook!
    En dat zonder dagenlang voor de brievenbus te posten… Daar moet ik toch wel een klein beetje om lachen.

Met een stoel in de gang, de tijd in de gaten houden… verrekijker op schoot en dan eigenlijk niet naar de wc durven, want ja dat pakketje kan ieder moment door de brievenbus vallen… hahahaha

Bijdrager
    ronald

Starbuck

je bedoelt mac Rotterdam dus.

Ja, ongetwijfeld hebben ze busladingen van die schijfjes. Maar wel tegen normale prijs.
    Als je in aanmerking komt voor upgrade dan kan dat niet via dealers maar moet je via apple store.

Ach, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak.

Via tachotone infrastructuur wordt nu de weg en lucht automatisch bewaakt en zodra de post mijn postcode scant krijg ik interactief een seintje dat het logistieke traject in afrondende fase is.
    Pas dan, en enkel dan neem ik de verrekijker ter hand om visueel bevestiging te krijgen van hetgeen mijn mac mij al uren eerder heeft gemeld: einde zaak
    en zoals gezegd: is dat einde vermaak?
    of is het echt een ongedeeld genoegen en draait 10.3 net als mijn 10.2.8 zonder enkel probleem?

O ja, update is aardig wat goedkoper Mr Buckjavascript:emoticon(‘:mrgreen:’)

Bijdrager
    awesomemac

Nadat ik vrijdag voor de kat z’n *@# thuis ben gebleven, wachten op TNT, kwam TNT vandaag. En natuurlijk, zoals de meeste mensen, was ik op mijn werk. Morgen komen ze weer voor niets en daarna moet je dan zelf maar een afspraak maken met TNT. Erg handig niet!!

Dus ben ik benieuwd of ze zaterdags ook bezorgen (denk het niet).

Bijdrager
    JohmM

Ook ik heb donderdag een maailtje ontvangen van de Apple Store, ik zit met smart te wachten. Morgen moet ik een week van huis vanwege mijn werk. Vandaag weer niets.
    Waardeloos; ik ga mijn Macspullen maar bij een ander halen.

Gelukkig heb ik op mijn werk nog een aantal Macfielen waar ik kan uithuilen.

Bedankt Apple Store

Bijdrager
    driek

Vrijdag avond heb ik panther besteld bij de apple store.
    Sinds vandaag (10.00) staat het op Being Assembled.
    Gewoon doosje insteken, niet veel éh, maar toch:p

Van Tnt (ipod, isight, ibook) kan ik niet klagen, evenmin van DHL (herstel ibook), maar van KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS :evil: (ibook)

Mijn ibook heeft 4 dagen blijven liggen in Luxemburg bij die gastjes.

Bijdrager
    interFACE

Op de Applestore heb ik op een banner geklikt waarop stond dat als ik Panther bestelde dat het de 24e na 20.00 uur bezorgd zou worden.

Nou, nix dus, ik wacht er nog steeds op.

Ik vind het echt een tering streek, anders had ik wel naar de dealer kunnen gaan, maar ik dacht als het nou gebracht wordt……?!

Als ze dit soort dingen logistiek niet aankunnen, moeten ze geen beloftes doen. Ik ben zeer teleurgesteld in Apple.

Bellen naar het 0800 nummer heeft ook al geen zin want daar ontkennen ze het bestaan van die banner. Echt geen stijl. Laatst ook al een DOA van mijn iPod. Ik bestel NOOIT meer via die Applestore en ga weer ouderweds naar de dealer.

Bye, bye Applestore!

maarten (die X.3 bij de dealer gekocht heeft en dus binnenkort twee versies Panther heeft) :evil:

Moderator
    Strifer

ik snap niet hoe ze dat kunnen ontkennen, want ik zie de banner nu nog staan….. als ik hem nu bestel krijg ik hem 24 oktober ’s avonds thuis geleverd, pff.. das nog lang wachten.

nee, maar even serieus, hoe kunnen ze het echt ontkennen als het er gewoon nog op staat!?!?!?

Bijdrager
    Bigs
    ”driek”

Vrijdag avond heb ik panther besteld bij de apple store.
    Sinds vandaag (10.00) staat het op Being Assembled.
    Gewoon doosje insteken, niet veel éh, maar toch:p

Van Tnt (ipod, isight, ibook) kan ik niet klagen, evenmin van DHL (herstel ibook), maar van KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS :evil: (ibook)

Mijn ibook heeft 4 dagen blijven liggen in Luxemburg bij die gastjes.

K&N werkt niet erg soepel nee, moest hier ook 9 dagen op mijn Powerbook wachten ipv de gestelde 3-5 dagen. Het schijnt te komen omdat TNT het transport binnen de Benelux afhandelt en de overgang van K&N->TNT verloopt dan niet zo soepel.

Overigens heb ik mijn Panther ook nog niet binnen. Dit waren mijn eerste 2 ervaringen met de Apple Store en ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon naar de dealer ga tot hun hun zaakjes op orde hebben (en dat je een Nederlands sprekende after-sales support medewerker aan de telefoon kunt krijgen).

Bijdrager
    Delvoye

Mijn powerbook ligt al 5 dagen in Luxemburg en misschien heb ik hem vrijdag, maar de kans is groot dat het volgende week wordt. Het zelfde geldt voor Panther, zou hem 24 oktober krijgen, maar tot op heden nog niets. En dat terwijl Apple uitgeest hier vlak bij ligt. Voor mij geen Apple Store meer…

Bijdrager
    mattiman

Ik heb mijn Panther al op 08-10 besteld… Nog steeds niets in huis. Heb op 24-10 mijn leveringsbevestiging (om 22:40 uur!) gekregen… Nog afwachten dus… :cry:

Bijdrager
    Delvoye

Kreeg ook op 24/10 een bevestiging en gisteren 3/11 lag de upgrade in de bus…

Bijdrager
    mattiman

Heb hem ook gisteren eindelijk mogen ontvangen! :D

Bijdrager
    Boskabouter

nou…bij mij is het helemaal mooi, kreeg vrijdag ook fijn een email dat mijn 10.3 geshipt was, ahhhhhhhhhh kijken dus via de tracking pagina … zoals jullie kunnen zien links ben ik woonachtig in HEERLEN….gisteren rond 6 uur zag ik ineens op de tracking pagina dat 10.3 DELIVERED was…oooooooo jaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa?????????:evil: F**K H*LL NO!!! blijkt het pakket met mijn trackingnummer ed in EINDHOVEN te zijn afgeleverd!!!!!!!!!!!! Let op, dit komt van de tracking pagina van TNT…wat een puin TNT…. :

consignment 833447668
    reference 8002661168
    pick up date 31 Oct 2003
    destination HEERLEN
    status Delivered
    delivery date 3 Nov 2003
    signatory ILLEGIBLE (ROB?)
    Details:- 3 Nov 2003, 11:50, Eindhoven, DELIVERED
    Details:- 3 Nov 2003, 11:13, Eindhoven, OUT FOR DELIVERY
    Details:- 3 Nov 2003, 10:07, Eindhoven, POTENTIAL LINEHAUL DELAY DUE TO TECHNICAL PROBLEMS
    Details:- 3 Nov 2003, 05:49, QAR , CONSIGNMENT RECEIVED AT TRANSIT POINT
    Details:- 3 Nov 2003, 05:48, QAR , CONSIGNMENT PASSED THROUGH TRANSIT POINT
    Details:- 31 Oct 2003, 22:23, Dublin, SHIPPED FROM ORIGINATING DEPOT

Nou….mooi niet dus dat ik 10.3 nu heb, fijn met een creditkaart besteld op de 27e, krijg vrijdag bericht, ze hebben notabene het afleveradres, bestemming staat GVD naar Heerlen, het zijn mijn codes en webbestellingsnummer, maar niks hoor…..

Al 2 emails naar de applestore.nl gestuurd maar die geven gewoon niet thuis, reageren helemaal niet…anders moet ik die gasten morgen maar eens gaan bellen………..ik ben natuurlijk helemaal niet happy hiermee….:evil: :? :( :cry:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.