15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    KarelWillem

    Wie heeft nog een KPN iTV app die werkt?

    Al tijden hadden we last van ontbrekende zenders in de iTV app van KPN.

    Sinds vandaag echter geen enkele zender meer te bekijken via deze app op iPod, iPhone en iPad.

    KPN beweert aan de telefoon dat het vast een lokaal probleem is, en adviseert dat ik zelf maar een monteur moet laten komen.
    :)

    Op hun eigen forum zijn de berichten toch wat anders.

    Heeft er iemand hier nog een foutloos werkende app?

    n.b.: Op drie verschillende firmwares, en op zowel jailbroken als ‘cleane’ installaties is het probleem gelijk.

    Moderator
    Raymon Mens

    Dit is interessant voor de voorpagina, ik haak even aan.

    Bijdrager
    superapple

    Bij mij werkt hij gewoon hoor, op een ipad en een iphone

    Bijdrager
    KarelWillem

    Antwoord op Facebook:

    Hallo Karel-Willem,
    Wat vervelend dat je klacht via de telefonische klantenservice niet erkend wordt. Wij hebben inderdaad meerdere signalen opgevangen over issues met de iTV Online app op de iPad/iPhone. We hebben een onderzoek laten starten en hopen dat hier op korte termijn meer duidelijk over wordt. Als ik op dit moment iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag.

    Bijdrager
    TonE

    Hmm, hier doet ie het ook gewoon, iPad en iPhone

    Bijdrager
    ccmsistermans

    Ook geen problemen op de iPad..

    Bijdrager
    KarelWillem

    Hier is hij ook weer terug op het niveau van vorige week (alle zenders t/m RTL8 wél, alles daarboven niet).

    Bijdrager
    Qmagic

    Bij mij werkt de kpn itv op de ipad iOS 7.1 prima, geen problemen.

    Bijdrager
    KarelWillem

    Gek hoor. Maar gelukkig dat de meeste OMT-ers geen last hebben.

    Bijdrager
    Qmagic

    Misschien een idee om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik had laatst ook problemen met een andere app, na herinstallatie werkte deze weer goed.

    Bijdrager
    KarelWillem

    Geloof me; dat hebben we allemaal al eens geprobeerd.

    – Modem herstart
    – Router herstart
    – Firmwares opnieuw geïnstalleerd
    – Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
    – Harde herstart
    – ben ik nog wat vergeten?

    En dat niet op één devices, maar op drie verschillende.
    Met eveneens drie verschillende firmwares.
    En voor het gemak ook nog maar eens op drie verschillende WiFi-kanelen geprobeerd.

    Bijdrager
    belfortmac

    Misschien toch de internet verbinding.
    Voorbeeld, Ik heb internet van online.nl met bijbehorende modem en een LG Smart tv.
    Alles werkt naar behoren.
    Mijn ouders hebben het zelfde internet abonnement, zelfde modem, en sinds deze week de zelfde tv.
    Smart gebeuren werkt niet, zal wel aan de tv liggen denkt je dan.
    Vandaag een nieuwe gekregen, en wat blijkt, smart werkt weer niet
    Nog een bijkomstigheid, we wonen op nog geen 500 meter van elkaar af.
    Weet jij het nog!!

    Bijdrager
    KarelWillem

    Als alle HD-zenders werken, de Internet-snelheden volledig overeenkomen met de beloofde snelheden, en al onze apparatuur op elk Wifi kanaal werkt en snel is, is de kans niet zo heel groot dat het probleem is te vinden in de Internet-verbinding.

    Als daarbij de eerste 10 zenders (detail: precies het aantal wat in de eerste periode werd geleverd door KPN) in de app wel werken, lijkt het toch op een probleempje bij KPN.

    Bijdrager
    KarelWillem

    Het heeft ooit wel weer eens gewerkt.
    Maar op alle devices doet de app (versie 4.1.3) helemaal niets meer.
    Geen enkele zender te kijken dus.

    Apparaten (2x ipad mini, 1x iPhone 5C) allemaal op een schone iOS 8.1.3.

    Zelfde melding als mensen met een jailbreak voorheen kregen (krijgen?).

    Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

    In de browsers op de Macs werkt het wel gewoon, en via onze decoders uiteraard ook.
    Niets mis met verbinding of abonnement dus.

    Bij wie (en op welke configuratie) werkt het wel?

    Bijdrager
    KarelWillem

    Oh ja, een update:

    KPN zou reactie geven binnen 5 dagen. Er is nog gebeld door een medewerker, en die beloofde dat de technische dienst binnen 2 dagen met een oplossing zou komen. Enfin, natuurlijk… na een week maar weer eens aan de bel getrokken.

    “Men is er nog mee bezig, want ze weten niet wat er aan de hand kan zijn.”

    Op een goede dag installeer ik op alle devices iOS 8.1.3 beta 3.
    En hopsekee: iTV Online werkt overal weer.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.