30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 347)
  • Q:
    Bijdrager
    addyboy

Wie heeft hier allemaal een Gmail account?

Ik heb een Gmail account.. vraag me af wie van jullie hier nog meer?

Bijdrager
    pimpel

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van een gmailaccount

Bijdrager
    Oupro

Ik heb er ook een. Sinds zeer kort trouwens nog maar.

Trouwens het is Gmail, en geen gMail zoals de titel van dit topic aangeeft. Logisch ook, want die G speelt hier een veel belangrijke rol dan de i in de productnamen van Apple. Waar de i maar een bijrol speelt.

Bijdrager
    GodzillaPresley

Neen.

Bijdrager
    Freek.

Addy, ik heb er geen. Zelfs geen idee wat het is. Kun je voor de mede nono’s onder ons even uitleggen wat Gmail is? Bedankt, Freek.

Bijdrager
    tomfeys

Ik heb er sinds vanmorgen ook een,

Gmail is de nieuwe mailservice van google, maar je kan er alleen een krijgen als je een invite krijgt van iemand anders met Gmail.

Bijdrager
    DannyR

Ik heb sinds vandaag ook een Gmail account! :D

Ik vroeg me alleen af of je deze ook kan benaderen via “mail”? Ik kan me hotmail account wel bekijken doormiddel van een plugin. Ik vroeg me dan ook af dit ook bestaat voor Gmail.

Had wel ergens gelezen dat je met linux je Gmail account kan mounten op je desktop, maar heb nog niks kunnen vinden over het mounten van Gmail op een Mac.

iemand?

Bijdrager
    KingOfBongo

Hier ook een Gmail account . Dat mounten van je Gmail op Linux was dmv GmailFS – meer info op bv ZDNet.be

Bijdrager
    KingOfBongo
    ”DannyR”

Ik kan me hotmail account wel bekijken doormiddel van een plugin. Ik vroeg me dan ook af dit ook bestaat voor Gmail?

Geen idee of dat voor Gmail bestaat. Er is wel een Firefox plugin voor Gmail – mocht je Firefox gebruiken uiteraard … Kun je me even zeggen waar ik die hotmail plugin kan vinden ?

Over Firefox/Safari gesproken: in Firefox kun je je bookmarks exporteren naar 1 enkele html file – kun je die op een of andere manier in Safari importeren? Ik heb er afgelopen weekend al even naar gezocht maar zonder resultaat …

Bijdrager
    Freek.

Mooi, ik weet nu een beetje wat het is… Maar wat heb je er aan (wat zijn voordelen, extra’s tov andere mailapp’s etc)?

Bijdrager
    KingOfBongo

Voordelen: 1GB ruimte, (voorlopig) gratis, met Google je mail doorzoeken, voor de rest de gebruikelijke voordelen van een webmail…

Nadelen: je mails worden gescand op bepaalde woorden om relevante reclame te kunnen tonen (cfr Google AdSense reclame: sobere reclame in kleine, bijna onopvallende kadertjes rechts van je email) maar dat schijnt voorlopig enkel nog maar naar een aantal Engelse termen te zoeken (zolang je in het Nederlands mailt zie je dus geen enkele reclame of je moest je mails voor Engelse termen zetten)

Bijdrager
    Freek.

@KingOfBongo: Ok├ę bedankt, kan ik het ook weer volgen:wink:

Bijdrager
    DannyR
    ”KingOfBongo”

… Kun je me even zeggen waar ik die hotmail plugin kan vinden ?

httppmail plugin

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18189

Bijdrager
    Napsju

Ik heb lekker een eigen domein, sinds januari.

email: Rick<apendinges>Napsju<puntje>nl

Bijdrager
    Oupro

Google waardeerde het gebruik van mijn account daar zo geweldig dat ze besloten hebben dat ik nog meer mensen mag betrekken bij hun e-mailservice.
    (ik heb overigens nog geen enkele mail via die account verstuurd, en alleen nog maar twee standaard mailtjes van Google ontvangen)

Maar ja, ik heb nog vijf invites weg te geven op dit moment. Dus ik vroeg me af wie er daar nog behoefte aan heeft.

Bijdrager
    trabant

Gmail? ze hadden toch knorkut? ik wordt oud.

Bijdrager
    maceddy

Sinds net heb ik ook een Gmail acoount 8)
    ben benieuwd hoe dat bevalt… Das mn 6e mail adres ofzo, weet ik t.:P

Bijdrager
    JBu

Ik zou een Gmail account heel erg waarderen. Als je een invite over hebt alleen dan!

Bijdrager
    addyboy
    ”Visualfreak01″

Ik heb er ook een. Sinds zeer kort trouwens nog maar.

Trouwens het is Gmail, en geen gMail zoals de titel van dit topic aangeeft. Logisch ook, want die G speelt hier een veel belangrijke rol dan de i in de productnamen van Apple. Waar de i maar een bijrol speelt.

Veranderd;)

Bijdrager
    addyboy
    ”maceddy”

Sinds net heb ik ook een Gmail acoount 8)
    ben benieuwd hoe dat bevalt… Das mn 6e mail adres ofzo, weet ik t.:P

hehe.. ja.. dit is ook echt iets van mijn 5de ofzo :P.. maar het is wel jammer dat ik het niet in combinatie met mail kan gebruiken.. verder wel cool.. 1 GB :P.. (maar ik heb ook en spymac account met 1 GB.. hehe.. en nog een ‘kleine’ planet van iets van 30 ofzo en nog 2 heeeeeeeeele kleine hotmail accountjes van 2 mb. Owja.. en nog ergens een freemail account ofzo.. maar die is alweer in vergetelheid geraakt. Maar al bij al heb ik zo’n 2,034 GB mailruimte :P)

Bijdrager
    Zimph
    ”Visualfreak01″

Google waardeerde het gebruik van mijn account daar zo geweldig dat ze besloten hebben dat ik nog meer mensen mag betrekken bij hun e-mailservice.
    (ik heb overigens nog geen enkele mail via die account verstuurd, en alleen nog maar twee standaard mailtjes van Google ontvangen)

Maar ja, ik heb nog vijf invites weg te geven op dit moment. Dus ik vroeg me af wie er daar nog behoefte aan heeft.

Ik zou een invite wel op prijs stellen. Zou graag Hotmail vaarwel gezeggen.

Moderator
    Strifer

ik zou ook graag een invite ontvangen:)

Bijdrager
    rss

Een invite zal altijd welkom zijn………..:evil:

Bijdrager
    i_rnc

Ik hoef zo een mail acount niet echt.Bedoel op een bepaalt moment heb je tig mailboxen en gebruik je er maar 1 of 2 hooguit.Tenzij je natuurlijk iets te verbergen hebt he:evil:

Moderator
    Strifer

de ruimte lijkt mij wel handig, alhoewel ik natuurlijk gewoon een pop-account heb met iets van 6 alliassen (alles komt op zelfde punt aan… heb een familie adres, vrienden adres, zakelijk adres, internet adres, etc) en dan heb ik nog apart eentje voor msn en im enzo.

maar dit lijkt me handig, wellicht vervangt het mijn andere standaard webmail account.

Bijdrager
    Oupro

Inmiddels twee invites minder en is er al wel gereageerd op al mijn beschikbare invites.

Dus helaas voor iedereen die nog wilde reageren.

Bijdrager
    JBu

Yay, nog een GMail gebruiker erbij, VisualFreak bedankt!!! :bigsmile:

Bijdrager
    suicide

Wat de ne*k moet je met een mailbox van 1GB? Divx’en mailen naar elkaar ofzo?
    Ik heb al moeite om 3 email accounts netjes bij te houden…. dus een 4e kan me gestolen worden:)
    En je email doorzoeken via google…. ik zie de koppen op diverse news sites alweer staan.

Gmail allows others to search your mailbox due to exploit.:D

Bijdrager
    KingOfBongo
    ”sigterm”

Wat de ne*k moet je met een mailbox van 1GB?

Je bent er alleszins al meer mee dan met de 2MB die je standaard van hotmail krijgt, zeker als je idiote schoonbroer niets liever doet dan powerpoint presentaties doormailen ….

”sigterm”

Ik heb al moeite om 3 email accounts netjes bij te houden….

7 stuks ondertussen en geen enkel probleem – gewoon allemaal voor iets anders gebruiken. GMail voor registraties op websites (die vervolgens hopen spam beginnen te sturen die GMail er dan weer veel beter dan bv hotmail er uitfiltert), m’n .mac mail voor alles wat met Apple te maken heeft, m’n ISP mail voor familie, …

”sigterm”

En je email doorzoeken via google…. ik zie de koppen op diverse news sites alweer staan.
    Gmail allows others to search your mailbox due to exploit.:D

Als dat echt een probleem zou zijn, is diegene die er van klaagt een stomme idioot dat hij/zij min of meer vertrouwelijke email op iemand anders z’n server laat staan. Als de rest van de wereld het niet mag weten, hoort het niet op internet. Zelfde voor die klunzen die hun credit card details op hun persoonlijke webspace zetten om dan tot hun ontzetting te constateren dat hun volgende uitgavestaat ineens een aankoop van een paar duizend euro bevat (die ze dan normaal zonder problemen terug kunnen eisen) … wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik hacken van email accounts e.d. goedkeur …

Bijdrager
    KingOfBongo

Als er nog ge├»nteresseerden zijn – ‘k heb hier nog 3 GMail uitnodigingen…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 347)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.