13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    stakko

Wie heeft ervaring met MS Project via CrossOver

Helaas ben ik afhankelijk van MS Project voor mijn werk. Ik zoek een mogelijkheid om mijn planning bij te kunnen werken op mijn Mac. Ik hoorde dat CrossOver daar een goede oplossing voor is. Voordat ik de trial ga installeren wil ik graag weten of er iemand ervaring mee heeft?
    Alvast dank voor je reactie.

Gr.

Bijdrager
    TheBigZ

Welke versie van MS Project wil je gebruiken?

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=6543

Bijdrager
    stakko

Ik zou graag versie 2010 willen gebruiken.

Bijdrager
    TheBigZ

Die lijkt goed te werken onder Wine (en dus in CrossOver).

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=25397&iTestingId=71911

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    stakko

Thx. Ik ga er naar kijken.

Bijdrager
    Burdy1999

Ik zou geen crossover downloaden ik heb er hele slechte ervaringen mee. Elk windows programma die ik wil op mijn Mac lukt niet via crossover. Ik zal het niet aanraden.

Bijdrager
    MacTS

Dat ben ik niet met je eens. De ontwikkelaars geven op hun site duidelijk aan welke software kan draaien met CrossOver en welke niet.

Bijdrager
    Topicspace

Wij gebruiken Merlin als project-app, geen idee of je hier ook een MS Project in kan laden.

Bijdrager
    stakko

Merlin is ook een interessante optie. Binnenkort de trial maar eens downloaden. Dank voor de tip.

Bijdrager
    stakko

Uiteindelijk heb ik toch een oplossing gevonden. Omdat ik ook met Google Apps werk heb ik de app Gantter in gebruik genomen. Hiermee kan ik online mijn planning bewerken maar deze ook importeren en exporteren zodat ik MS Project op mijn werkplek kan gebruiken.

Bedankt voor de tips.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.