14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    matsoftmac

Wie heeft er nog oude Mac OS software?

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een iBook G3 clamshell gekocht. Puur voor de lol. Alleen ik ben mijn software map kwijt geraakt met allemaal oude Mac OS cd’s. Games, OS’en, Office…. allemaal kwijt. Ik baal er als een stekker van.

Nu mijn vraag aan jullie: Wie heeft er nog leuke software voor mijn iBook G3?

Alvast hartelijk dank!!

Bijdrager
    Niels

Tegen de forum regels… En er bestaat altijd nog zoiets als google

Bijdrager
    poing
    Bijdrager
    GoeieDag
    NielsDam op 15 januari 2014

Tegen de forum regels.

Dan wordt het tijd dat die regels worden aangepast!

Oké dat men hier geen Mac Marktplaats van wilt maken, maar dit soort verzoeken met elke Mac liefhebber toch blij maken?!

Bijdrager
    matsoftmac

Ja idd. Omdat de Mac geen goede netwerk heeft zoek ik CD’s.
    En ik vraag alleen of iemand nog oude cd’s heeft, er vanaf moet en mij blij wilt maken:D

Bijdrager
    poing

Dit soort dingen moet gewoon kunnen.

Bijdrager
    sedikit

Welk OS heb je, of wil je hebben. Hetzelfde geldt voor de software. Misschien dat ik je wel kan helpen. Je mag het ook met een PB doen. Let op: de mail-melding van een PB doet het – al een jaar!!!! – niet. Je zult dan iedere keer even moeten kijken in OMT-menubalk/je naam/Dashboard/Berichten.

Bijdrager
    thds
    Bijdrager
    mowat

“Tegen de forumregels” – dat is belachelijk. Dat lid vraagt enkel maar vriendelijk hulp bij iets dat hij verloren is. Er is geen sprake van iets via het forum te kopen , te verkopen of te ruilen. Dus voor mijn part gewoon helpen als iemand het kan.

Bijdrager
    matsoftmac
    sedikit op 15 januari 2014

Welk OS heb je, of wil je hebben. Hetzelfde geldt voor de software. Misschien dat ik je wel kan helpen. Je mag het ook met een PB doen. Let op: de mail-melding van een PB doet het – al een jaar!!!! – niet. Je zult dan iedere keer even moeten kijken in OMT-menubalk/je naam/Dashboard/Berichten.

Er staat Mac OS 9.2.2 en Mac OS 10.1 op en zoek leuke of handige software.;-) Stuur je mij een PB?

Bijdrager
    sedikit

matsoftmac,
    ik heb je een PB gestuurd.

Bijdrager
    Tcahuzak

Hoi matsoftmac,

Volgens mij kan de iBook G3 clamshell maximaal MacOS X 10.3.9 aan.

Ik heb hier nog de originele Microsoft Office for Mac 2004 Professional (incl. SP2) + Microsoft Virtual PC 7 for Mac liggen. Beide voor Mac OS X 10.2.8 – 10.3.

Om niet tegen de “tegen de forum regels” in te gaan (welke ik nog niet eens heb gelezen:( ) : Mag je die gratis hebben! Ik doe er niks mee en die CD’s liggen hier te verstoffen:roll::(

Ik hoor het wel van je! Ik wil je graag helpen!

Bijdrager
    ernst.

Alles wat hierboven is genoemd heb ik ook en:

en

10.2

en

Bijdrager
    GoeieDag

Draadje uit januari 2014?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.