18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

Wie heeft er ervaring met Ziggo Mobiel?

Ik hou mijn iPhone 5 nog een jaar en Ziggo Mobiel heeft een goed aanbod met 300 min. + 1000 MB voor €15. Ik ben benieuwd naar de ervaring van mensen.

Bijdrager
    Melbuuln

Ik heb met de beta test meegedaan in september en toen was het ontvangst niet goed.
    Had veel problemen met data en gewoon bellen ondanks dat Ziggo gebruikt maakt van het Vodafone netwerk.

Met mijn Vodafone abonnement had maximaal ontvangst , bij Ziggo had ik maximaal maar 2 streepjes.
    Lijkt me sterk dat de aanloopproblemen in 5 weken tijd zijn opgelost.

Inactief
    Anoniem

Het leek mij een (te?) mooi aanbod van Ziggo. Mijn mobiel gebruik ik echter voor mijn werk en ik kan niet de helft van de tijd niet bereikbaar zijn. Ziggo moet zich wat mobiel betreft nog bewijzen. Wat internet, tv en thuistelefoon hebben ze dat allang gedaan bij mij. Zodra ik een langere tijd positieve geluiden hoor in de media over “Ziggo Mobile” dan durf ik het ook wel te proberen.

Bijdrager
    Melbuuln

Ziggo legt in mijn ogen de nadruk ook teveel op “gratis onbeperkt toegang tot meer dan 1 miljoen WifiSpots”.
    Ik wil een stabiele en snelle 3G verbinding.

Bijdrager
    MauritsBD

Ik ga het vanaf 6 november gebruiken, ik ben benieuwd hoe het hier in Zwolle gaat werken..

Bijdrager
    vdpoorten

Ik heb ziggo mobiel. Let op persoonlijke hotspot ondersteunen zij niet. Kreeg net bevestiging van de helpdesk. Persoonlijke hotspot is erg belangrijk voor mij, dus wordt waarschijnlijk abonnement snel weer opzeggen.

Bereik is redelijk en prijs is natuurlijk ook goed. Alleen jammer dat er geen goede belminuten app is alleen een gare website om je belminuten en data te bekijken.

Bijdrager
    GV4U

Ziggo Mobiel is helemaal top en lekker goedkoop.

Bijdrager
    JJmac

Was even benieuwd hoe de status was van Ziggo mobiel.
    Er waren problemen met de 3G was benieuwd als dat opgelost is.

Bijdrager
    JJmac

Nog een keer dan, iemand ervaring met Ziggo mobiel, met name de dekking en data.

Bijdrager
    vdpoorten

@JJ geen problemen met Ziggo. Woon in de randstad en dekking is prima.

Bijdrager
    JJmac

@vdpoorten bedankt, en de snelheid van internet is ook redelijk, heb gelezen dat het 14.4 moet zijn.
    Trouwens kende je deze al, Citaat: Ik heb terhering werkend gekregen door bij mobiel netwerk > mobiel datanetwerk > persoonlijk hotspot > APN: ziggo.dataxs.mobi in te typen. Gebruikersnaam en wachtwoord leegmaken.

Bijdrager
    iDuck

Heb nu Ziggo mobiel voor 3 maanden en ben heel tevreden. Vaak 3,5g verbinding, anders meestal 3g (Breda e.o.) Trouwens tethering werkt bij mij prima. Verbind regelmatig mijn tablet ermee. Ook handig vind ik het overzicht op mijn Ziggo mobiel pagina.

Bijdrager
    JJmac

@iDuck dat is mooi. Bedankt.

Bijdrager
    dag00se67

ik heb sinds kort ziggo mobiel

met bellen heb ik geen problemen.
    wat wel een probleem is de 3g internet van ziggo onder de maat is…vooral ook binnenshuis weinig en slecht bereik of traag te noemen!
    lekker goedkoop ziggo heel veel …voor ziggo klanten 15 euro p.m….maar slecht optimaal bereik.
    voorheen had ik vodafone,totaal geen problemen met internet ontvangst 3g,bereik is goed…sinds de overstap naar ziggomobiel slecht te noemen.
    raar dat ziggo zegt dat zij vodafone netwerk gebruiken ?
    misschien toch weer terug naar vodafone

Bijdrager
    JJmac

Oké, dat klint niet best, heb nu ook Vodafone zou eigenlijk geen verschil moeten zijn.

Bijdrager
    dag00se67

JJmac
    Oké, dat klint niet best, heb nu ook Vodafone zou eigenlijk geen verschil moeten zijn.

Dat zou je inderdaad wel denken,als Ziggo het netwerk van Vodafone gebruikt er geen verschil mag zijn met bereik/ontvangst.
    Waarschijnlijk niet !?
    Tevens heb ik per email deze vraag bij Ziggo voorgelegd hoe het komt dat het ontvangst van 3G ronduit matig tot slecht is,ik wacht op antwoord…
    Als ik antwoord op mijn vraag ontvang zal ik deze zeker bekend maken;)

Bijdrager
    JJmac

Oké, hou me op de hoogte.

Bijdrager
    ajongebreur

Ziggo mobiel net opgezegd. Bellen ging goed, maar internet gebruik is waardeloos. Een zeer slechte verbinding. Ik had voor die tijd Vodafone dus zou het inderdaad geen verschil moeten zijn. Maar de werkelijkheid is anders.
    Ook mijn tv-beeld is er sinds samengaan met UPC niet beter op geworden. Maar dit terzijde. Waar is Ziggo mee bezig?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.