30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 99)
  • Q:
    Bijdrager
    CalmCruiser

Wie heeft er al leveringsaankondiging voor Tiger?

Ik nog niet nl. Het is nu de 27e om 11:20. :roll:

Bijdrager
    klaus

Ik vertrouw onze post voor geen haar, dus ik ga er morgenavond om 18u om bij ITPro Gent, was 1 van de eerste pre-orders.

Allicht zullen de meeste mensen maar maandag hun Tiger toekrijgen, aangezien de vrijdag net voor het weekend valt, en de meeste koerierdiensten niet op zaterdag uitleveren.

Bijdrager
    Jan Kazius

Mijn bestelstatus is momenteel niet in te zien. Wie weet??

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”Jan

Niemand kan zijn bestelstatus opvragen, zie hieronder……

Thank you for shopping at the Apple Online Store

Apple’s Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.

We apologize for any inconvenience.

Sales and Refunds | Terms of Use | Privacy Policy
    Copyright © 2005 Apple Computer, Inc. All rights reserved.

Bijdrager
    Norm 2782

was voor zulk soort dingen niet een appart Tiger topic aangemaakt…?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=44007

slotje?

Bijdrager
    MacEagle

Heb ook nog geen bericht.:cry: Zullen ze door hebben dat a.s. zaterdag Koninginnedag is

Bijdrager
    vriesela
    ”MacEagle”

Zullen ze door hebben dat a.s. zaterdag Koninginnedag is

Daarom hoop ik dat ze zo vriendelijk zijn ‘m 29 april al te bezorgen… Ze liggen immers klaar.
    Maar ik vrees het ergste.

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”Norm

was voor zulk soort dingen niet een appart Tiger topic aangemaakt…?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=44007

slotje?

Nee dit is een gerechtigde vraag,

Bijdrager
    Erick Verlee

Ik heb ook nog niets gehoord…mmmm…hoop wel dat ie deze week nog komt…kan ik er dit weekend lekker mee aan de slag!

Bijdrager
    Boskabouter
    ”CalmCruiser”
    ”Jan

Niemand kan zijn bestelstatus opvragen, zie hieronder……

Thank you for shopping at the Apple Online Store

Apple’s Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.

Sales and Refunds | Terms of Use | Privacy Policy
    Copyright © 2005 Apple Computer, Inc. All rights reserved.

Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat ze op dit moment alle Tiger bestellingen aan het verwerken zijn zodat die de deur uit kunnen om op tijd (29e) bij iedereen in de bus te vallen, en daarbij moet natuurlijk alles op de website aangepast worden…

Bijdrager
    mtersteege

Dit krijg ik nu als ik bij order status opvraag

Michiel

Bijdrager
    MacEagle
    ”vriesela”
    ”MacEagle”

Zullen ze door hebben dat a.s. zaterdag Koninginnedag is

Daarom hoop ik dat ze zo vriendelijk zijn ‘m 29 april al te bezorgen… Ze liggen immers klaar.
    Maar ik vrees het ergste.

Gelukkig ben niet de enigste:wink:

Bijdrager
    Hugo

wachten duurt lang! :P

Bijdrager
    CalmCruiser

OK, nu ligt de gehele store er uit? 13:44. What’s next…………….:o

Bijdrager
    iMakkie

Het zou zo leuk zijn om die verloren uurtjes op koninginnedag lekker te stoeien met onze nieuwe Tijgers!!

Maar voorals nog niets binnen. Helemaal niets. Wel verdacht stil als ze ze vrijdag of zaterdag willen leveren!

Bijdrager
    Missundaztood

@klaus,

Panther werd pas om 20.00 verkocht op vrijdag de 24e.
    Ik kreeg toen netjes een doos geleverd in de ochtenduren

Bijdrager
    CalmCruiser

@Missundaztood

Dat geeft de burger weer moed!

Bijdrager
    maulin

Mijn status staat momenteel op “Preparing Shipment” :lol: :lol:

Bijdrager
    MacEagle

Mijn staus nog steeds OPEN:cry:

Bijdrager
    AlexdePalex

Argghh!!!!!

Dit wordt de derde levering die ik cancel bij de Apple Store.. Had er namelijk .mac ( – 30% ) bij besteld. Krijg nu een mail dat deze wordt vervangen door een nieuwe versie ( .mac 3.0 ). Verwachte verzenddatum is nu 5/5. Waaroooooom… :cry:

Bijdrager
    soulrebel

Ik wil tiger nu bestellenn op de apple site (met studenten korting), hoelang denk je dat het duurt voordat ik het thuis krijg??

duurt het langer omdat je een studenten korting erbij krijgt en ik moet het geld overmaken (heb heleaas geen cc)

wanneer denken jullie dat ik het binnen heb, want anders wil ik het wel bij de machouse kopen, maar dat kost dan weer €40 meer.

Bijdrager
    Buzz

soulrebel: Het duurt niet langer omdat je van de studentenkorting gebruik maakt. Het duurt wel langer omdat je via overschrijving betaalt. De levering gaat pas van start nadat Apple je geld heeft ontvangen. Dat duurt dus een paar werkdagen als je het overmaakt, terwijl het met een credit card onmiddelijk zover is.
    Ik gok dat als je nu bestelt, afhankelijk van de snelheid van je bank, je in de tweede helft volgende week of vlak na het weekend daarna je Tiger met studentenkorting kan ontvangen.

Edit: Mijn status staat nu ook op “Preparing Shipment”. Ik verwacht dus morgen shipment en vrijdagochtend Tiger!

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”AlexdePalex”

Argghh!!!!!

Dit wordt de derde levering die ik cancel bij de Apple Store.. Had er namelijk .mac ( – 30% ) bij besteld. Krijg nu een mail dat deze wordt vervangen door een nieuwe versie ( .mac 3.0 ). Verwachte verzenddatum is nu 5/5. Waaroooooom… :cry:

:oops: Ik heb de zelfde emoties….. Ook .mac besteld en wel op 12/4. Bij mij is het nu ‘on or before 2/5’

Bijdrager
    Buzz

Mijn Tiger FamilyPack staat nu als shipped op de website:

Shipped as of 01:27 AM PDT, 04/28/2005

01:27 AM PDT = 10:27 Nederlandse tijd, dus nu…

Ik heb alleen nog geen leveringsaankondiging e-mail gekregen, en er staat ook geen link naar een TNT tracker op de site.

Bijdrager
    MacEagle

Nop die van staat nog steeds op “OPEN”:x

Bijdrager
    MrPapple

ik heb er een morgenavond om 18u! juist gaan vragen in de store waar ik em gekocht heb :D

greetz,
    Niels

Bijdrager
    duder

!@#!@#$@#, die van mij staat ook nog op open en ik heb een eeuw geleden al betaald!!! :(

Bijdrager
    driek

Volgens mij liggen ze allemaal al klaar daar in hun eurohub in nederland en worden ze deze nacht allemaal verzonden met TNT zodat ze morgen vroeg aan huis worden geleverd.

Bijdrager
    eMacPaddy

nog steeds “open” :cry:

Moet morgenvroeg naar de tandarts, zal je zien, komen ze net langs, kan ik hem de eerstvolgende werkdag na 10:00 uur pas ophalen op lokaal postkantoor :cry:

Bijdrager
    maulin

Zo die van mij staat op “Shipped” , en zo te zien is dat al door TNT in Nederland.
    Morgen is ie vast binnen :lol: :lol:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 99)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.