6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nicj56

Wie gebruikt er messageme

Hallo,

Zoals de meeste wel weten gaat whatsapp abbonements vormen invoeren(ook voor iOS).

Nu is er een alternatief voor gekomen(MessageMe). Persoonlijk vind ik MessageMe, fijner omdat je mensen met een soort van pincode kan toevoegen(of met het e-mailadres waar de gene zich mee heeft geregistreerd).

Nu is mijn vraag wie het gebruikt(dus niet de codes uitwisselen), kortom gebruikerservaring en etc.

Bijdrager
    Niels

Onlangs geïnstalleerd, maar nauwelijks vrienden die het gebruiken dus maar weer verwijderd. Erg jammer, want de interface en opties zijn beter dan bij whatsapp. Ook veel leuke opties (lokatie delen, handgeschreven berichten, etc.). Wellicht als men voor whatsapp moet gaan betalen een toekomstig succes.

Bijdrager
    nicj56

Dat denk ik ook.

Alleen heb ik het zelfde niet veel mensen gebruiken het.

Bijdrager
    piddy4888

Wellicht dat je even kunt vragen bij moderatoren of je topic verplaatst kan worden naar dit subforum: http://www.onemorething.nl/community/forum/ios-software/ios-apps . Daar staat het beter dan hier en krijg je waarschijnlijk ook betere reacties.

EDIT: en WHAT THE F*CK is nu weer loos met de url-tags:-x

Bijdrager
    Brombeer
    piddy4888 op 10 april 2013

EDIT: en WHAT THE F*CK is nu weer loos met de url-tags:-x

Dat is sinds de ‘pdate’ al zo. Ik heb het idee dat OMT gebruikt wordt als grootschalig testplatform voor nieuwe forumsoftware. Mogen we alleen niet weten.

Bijdrager
    nicj56

@piddy4888,

niet nodig kan de gebruiker tegenwoordig zelf, staat rechts.

Namelijk net gedaan.

@brombeer
    ,

Gebruik de tags nog niet veel, maar tot nu toe heb ik geen hinder op OMT(Safari dan, op stage gebruik ik uit nood chrome maar)…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.