17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    MNM

Wie gaat Msn 5.0 gebruiken?

Nu Msn 5.0 (nu .Net meesenger 5) op uitkomen staat, aangezien die verwacht is in de eerste 2 weken van april, ben ik toch benieuwd wie denkt deze te gaan gebruiken ipv adium, aMsn, proteus of Mercury en dergelijke?

Aangezien aMsn en .Net Messenger redelijk op elkaars hoogte komen, en de interface is zeker mooier

Bijdrager
    benj1989

weet het niet, zal afhangen

Bijdrager
    Peach

wordt een leuke 14 dagen:)

-Adium 0.8
    -Amsn 0,95
    -MSN 5,0
    -iChat Jabber
    -Mercury … tja, die zullen ook wel nog van zich laten horen

Bijdrager
    iDayDreamer

eerst ff testen. Want ben nu tevreden met Mercury (heeft buiten wat voordelen ook nadelen, maar goed).

Als t een vooruitgang is, dan wel. Anders blijf ik voorlopig bij mercury.

Bijdrager
    dada1958

Ik sta bij iedereen op het negeerlijstje :innocent:

Bijdrager
    Mark Kokos

De screenshots zagen er veelbelovend uit! Maar is het helemaal zeker dat ie binnen 2 weken uitkomt dan???
    Ik vind Adium redelijk, mercury slecht werken en ook van aMSN ben ik niet echt onder de indruk…
    Ik hoop echt dat het een vooruitgang wordt!

Bijdrager
    Nikita

Ach, ik zal in ieder geval ’t wel installeren, allereerst maar ’s kijken wat het wordt en als het goed is, blijf ik het lekker gebruiken :D
    Alleen jammer dat ze nog steeds geen MSN Games ondersteunen, omdat die zo’n vage Active-X plugin gebruiken (terwijl dat dus helemaal niet nodig is, kijk maar de Zylom / Pop-cap games!) :x

Bijdrager
    MNM

Msn 5.0 zal echt in de eerste 2 weken uitkomen,, althans dat is wat er op deze site staat http://r-james.myby.co.uk/mac/msnmessenger/index.php

En mercury werkt redelijk maar zo nu en dan traag en trekt mij ook niet echt.
    aMsn gebruik ik veel slechts omdat het redelijk snel werkt hoewel de bugs die er nog inzitten mijn niet verblijden, maar alles beter dan Msn 4.0

Bijdrager
    Renetta

Ik denk het eigenlijk wel, de screenshots waren idd veelbelovend en ik vind Adium er niet erg mooi en af en toe moeilijk in gebruik :sealed:

Bijdrager
    basiel

als messenger 5.0 voice en webcam support heeft dan zal ik snel van amsn naar messenger gaan

Bijdrager
    Boskabouter
    ”basiel”

als messenger 5.0 voice en webcam support heeft dan zal ik snel van amsn naar messenger gaan

niet eerder dan 2006 lees ik op die petitie site

Bijdrager
    MNM

nee inderdaad, eerst was er nog gekeken of het erbij in kon en dat ie dna pas in ongveeer juli of later uitkwam, maar het is tog pas in 2006 te verwachten.. Nog even geduld dus..

Bijdrager
    Josh

Ik blijf maar bij FIRE, MSN met webcam is wel onwaarschijnlijk gezien het gelezene vroeger.

Bijdrager
    pitoe

niemand die weet waar die prelease ergens is te vinden? :innocent: :innocent: :innocent: weet wel dat ie nog niet ‘mag’, maar vloeken mag ook niet…

Bijdrager
    Grisolda

waar zijn die screenshots te zien?

Bijdrager
    tomfeys

;)

Ik denk dat ik het wel ven ga testen en als het op niets trekt ga ik terug naar adium:)

Bijdrager
    kenmasters

Ik check ‘m zeker ff uit. Ik gebruik nu aMSN en Mercury. aMSN is lekker snel en Mercury absoluut niet maar Mercury heeft wel heel veel leuke features om het goed te maken.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.