30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 48)
  • Q:
    Bijdrager
    bigkevx2

iPhone kopen: Wie gaat er mee naar Oberhausen?

Hallo,

morgen is de nieuwe iPhone daar en volgens alle geruchten zal deze op vrijdag 21 september in de winkel liggen….in het buitenland.
    Nu is het zo dat ik gewoon een keer zin heb om een keer in de rij te gaan liggen, gewoon omdat het kan, om als één van de eerste Europeanen de nieuwe iPhone vast te kunnen houden en het ook nog mijn bezit te noemen.

Ok, ik weet dat de meeste van jullie zullen denken, wat een dwaas en dat mag maar ik weet ook dat ik niet de enige fanatiekeling ben die dit graag een keer zou doen.

Ik ga sowieso maar ik heb nog plaats over voor 3 anderen.
    Plan is om op donderdag avond de 20e te vertrekken vanuit de omgeving Eindhoven – Helmond om een uurtje later in Oberhausen te gaan bivakkeren.
    Mocht de datum wijzigen dan wijzigt mijn plan ook.

Wie gaat er mee?

Bijdrager
    –nickx–

Ik zie de humor er wel van in maar misschien loopt de release wel heel anders en is hij direct in Amsterdam beschikbaar. Gewoon even afwachten:) Ik waardeer je enthousiasme

Bijdrager
    Rickje

Haha, leuk idee. Ik zeg.. YOLO!!!:grin:

Bijdrager
    computer space

Ebay vanuit je luie stoel

Bijdrager
    Basket Case

Ik denk dat ik de korte tijd ga wachten die het duurt om hetzelfde in Amsterdam te kunnen doen (als het al langer gaat duren), maar ik kan het idee wel waarderen, dus houd het in gedachten:)

Bijdrager
    SanderApple

Wat een geniaal idee!!

Bijdrager
    MBPuser

Ik denk dat als je donderdagavond daar aankomt er zowiezo al een rij ligt van een kilometer, beter ga je wat eerder..

Bijdrager
    chriss

leuk idee!

Maar weeet iemand hoe dit zit met de apple store in Koln? dit is voor mij dichterbij!

Bijdrager
    bjorngra

Dat zullen weer lange rijen worden. Alle 2-jarige contracten lopen af ook bij de Duitsers.

Bijdrager
    Keekje

Iemand een idee wat het maximale aantal iPhones is dat je op de 21e mag kopen? moet er eigenlijk 2 hebben.

Bijdrager
    Basket Case

Vanwege de grote vraag hanteert Apple tijdens de lancering inderdaad meestal een maximum. Maar dat aantal is dan, voor zover ik weet, steeds 2 geweest. Dus als je er niet meer dan dat wilt kopen, zou het geen probleem moeten zijn.

Bijdrager
    bigkevx2

Ok, leuk allemaal maar zijn er nog mensen die serieus mee willen rijden?
    Het aanbod staat nog steeds open.

Bijdrager
    Keekje

Oke bedankt voor de info;) nee dankje sorry bigkevx2 ik ga ookal met een groepje op reis:P

Bijdrager
    Vincentbosch

Ik wou dat ik kon, maar helaas moet ik naar school, en spijbelen lukt niet als mn ouders de avond van te voren al merken dat ik weg ben :razz:… Je mag er wel eentje meenemen voor me als je wilt.

Bijdrager
    Thomas18NL

Ik zit er over na te denken om ook te gaan, alleen vind iedereen die ik het vertel me gek x)

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Niets van aantrekken:P

Bijdrager
    Basket Case

Uiteraard, ik verklaar je ook voor gek. Net zoals ik mijzelf voor gek verklaarde om een hele nacht voor de Store in Amsterdam te gaan liggen voor de nieuwe iPad (niet eens voor mezelf). Dat doe ik geen tweede keer, maar vond het wel erg tof en ben blij dat ik een keer zoiets idioots gedaan heb:)

Bijdrager
    jeroentje

is de iPhone simlock vrij te koop dan?

Bijdrager
    Thomas18NL

Bij de Apple stores is hij volgens mij altijd simlockvrij

Bijdrager
    jeroentje

waarom staan er dan nog geen prijzen?

Bijdrager
    Geert1976

nog iemand uit de omgeving Amsterdam die een plekje vrij heeft in de auto? Bereid om ong 30 euro aan benzine kosten mee te betalen

Bijdrager
    GT1988

Houden jullie er wel rekening mee dat er een nano sim in je iPhone 5 moet? Is je micro sim wel weer klein te knippen?

Bijdrager
    SunKeeper

@GT1988: Zie hier:

Nanosim voor iPhone 5

Bijdrager
    CorMac

Nano is al besteld, zal vrijdag wel aankomen.

Bijdrager
    Geert1976

nieuwe oproep: wie wil tegen betaling van 100 euro 2 maal een iPhone 5 voor mij meenemen uit Duitsland?:smile:

Bijdrager
    adamba

Zijn er mensen die uit Noord-Nederland (hieronder versta ik alles boven Zwolle) richting Oberhausen rijden? Zo ja: Is het mogelijk dat ik meerijd? We delen de benzine!:)

Bijdrager
    Vincentbosch

Wie wil er voor een klein bedrag nog een iPhone 5 meenemen?

Bijdrager
    100percentme

@geert1976 dat zou ik echt heel erg graag doen, alleen ik kan het niet want ik heb verdomme leerplicht.

Bijdrager
    IMAC24

Ik zou graag met je mee willen rijden, heb je een pm gestuurd…:lol:

Bijdrager
    jeroentje

maar hoe weet je nu morgen zeker dat ze ook simlockvrije iphone’s hebben?? even een tank leeg rijden naar oberhausen is geen punt.. maar geen iphone kunnen kopen is dan niet zo leuk ….

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 48)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.