30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 71)
  • Q:
    Bijdrager
    AppelNL

Wie gaan er de 28e allemaal naar Amsterdam? En welke iPhone gaan jullie kopen?

Wie gaan er de 28e allemaal naar Amsterdam? En welke iPhone gaan jullie kopen?

Gaat OMT ook verslag doen de 28e?

Bijdrager
    650419

Nou, ik ga zeker ! En voor de duurste Iphone natuurlijk, weet je toevallig ook of er een maximum limiet aan zit, hoeveel je er tegelijk mag kopen ?

Bijdrager
    AppelNL

Ik ga zelf voor de 64 Wit… Wel duur… Maar ik gebruik hem dan ook elke dag met veel plezier.

Ik dacht zelf 2 max per persoon

Bijdrager
    wimpert

Wat verwachten jullie qua drukte? Moet je echt uren van tevoren staan of kan je gewoon rond 8 uur binnenlopen? Hoelang zou je anders in een rij moeten staan en zou er een maximum zijn met iphones per persoon?

Groetjes wim

Bijdrager
    AppelNL

Bij de launch van de nieuwe iPad stond de avond van tevoren een rij van 20 man… Ik denk dat er zeker wel een rij zal staan, en dat het niet binnenlopen is en kopen. Dus ik zou wel ( als je er zeker een wilt hebben) 2 uur van tevoren gaan staan…

Het was/is altijd (O.a. in de US zo max 2 per persoon);)

Welke neem jij?

Bijdrager
    dani007nl

Ik ga in de rij staan voor 28 september. Weet iemand of het mogelijk is om de iPhone 5 te reserveren, zodat je in ieder geval zeker weet dat je niet voor niks in de rij gaat staan?
    Ik heb het over reserveren. Niet pre-orderen en op de 28ste thuis laten bezorgen.

Bijdrager
    Ni3l55

Helaas zit ik dan op School, de volgende dag, de 29ste is het te proberen waard.

Ik ga op die dag niet de iPhone 5 kopen, maar gewoon naar het toestel kijken, hoe ligt en dun het toestel is en ook zeker voor het nieuwe scherm en iOS, en als ik thuis ben dan zijn mijn nieuwe Apple Earpods binnen.

Bijdrager
    AppelNL

@dani007nl

Reserveren kan niet… Alleen bestellen en thuis laten bezorgen. Maar dan is het altijd de vraag of de post hem daadwerkelijk bezorgt, en als alles snel verloopt. Of de 28 in de rij gaan staan;) Wat ik ook ga doen ! Ik ga misschien ’s avonds of ’s ochtends vroe. Jij?

@Ni3lls Ik zou spijbelen als ik jouw was;) Btw, de earpods verkopen ze nu ook in Amsterdam (Apple), en ook bij de resellers (iCentre) waar ik hem vandaag gekocht heb! Geluid is prima, verbetering qua bass em draagcomfort… Alleen vind ik de mid&hoge tonen iets minder… De oude earphones geef ik een 6, en de nieuwe een 7.5!

Bijdrager
    dani007nl

@dvbeeten Ik ben van plan om samen met een vriend de avond ervoor in de rij te gaan staan. Helaas heb ik als enige Nederlandse referentiepunt de opening van de Amsterdamse Apple store. Daar zijn we toen tussen 22:00 en 23:00 uur in de rij gaan staan. Er stonden toen zo’n 22 mensen voor ons. We zijn er nog niet over uit hoe laat we nu zullen gaan. We laten het even afhangen van wat we allemaal online lezen.

Mensen die op 27 september in de avond in de rij willen gaan staan kunnen mij prive een bericht sturen. Misschien dat het leuk is om dit als een groepje te organiseren.

Bijdrager
    Ni3l55
    dvbeeten op 18 september 2012

@Ni3lls Ik zou spijbelen als ik jouw was;) Btw, de earpods verkopen ze nu ook in Amsterdam (Apple), en ook bij de resellers (iCentre) waar ik hem vandaag gekocht heb!

Ik heb laatst mijn geld opgemaakt en moet nog een eindje doorsparen voordat ik het geld bij elkaar heb.
    Ik heb nog niet de online Apple store gebruikt en vond het wel een goed moment om de Earpods te bestellen.

Bijdrager
    AppelNL

Die earpods komen vast snel! Zijn leuk voor 29€!

Bijdrager
    Niels

Al bekend hoe laat de Apple Store open gaat? Normale openingstijd van 9:00 of speciaal voor de iPhone 8:00?

Bijdrager
    i90edwin

Ik hoop toch niet dat het zo druk wordt bij de Apple Store zoals het in Oberhausen was. Totale gekte daar hoor! Toen ‘The New iPad’ werd gereleased stond ik een uurtje van te voren in de rij en toen stonden er al ±100 mensen. Denk toch dat ik voor de fun en de happening (en omdat naar mijn idee het nog wel eens druk kan gaan worden) donderdagavond al in de rij ga staan.

Bijdrager
    Furiousity

Ik denk dat de Apple store Amsterdam om 8.00 opengaat en dat het helemaal geen slecht plan is om donderdagavond in de rij te gaan staan. Zijn er meerdere mensen dat van plan? Misschien leuk om, zoals dani007nl al eerder zei, er een groepje van te maken.

Geblokkeerd
    Bento
    dvbeeten op 18 september 2012

@Ni3lls Ik zou spijbelen als ik jouw was ..

Slecht advies. Zo te zien heeft hij al veel te veel lessen Nederlands gemist.

Bijdrager
    OomTom

Jammer genoeg moet ik ’s ochtends gewoon werken, ik wilde in mijn pauze even langs gaan. Wat ik me af vroeg is of er genoeg toestellen zijn of dat ze aan het eind van de dag door de voorraad heen zijn.
    Wat is de status in Oberhausen met het aantal toestellen?

Bijdrager
    Tim95

Ik zou graag gaan maar helaas krijg ik geen vervoer geregeld. Hopelijk loopt het online bestellen niet weken uit.

@OomTom in Oberhausen hebben ze beperkt alle witte modellen nog en zwart is volledig uitverkocht.

Bijdrager
    MBPuser
    650419 op 16 september 2012

Nou, ik ga zeker ! En voor de duurste Iphone natuurlijk

Wat is daar natuurlijk aan dan?

Bijdrager
    Koetjesreep

Wat is er natuurlijk aan om als een zombie in een lange rij te staan uren voor die open gaat, voor een telefoon?

Bijdrager
    MBPuser

Volgens mij niks als je het persé wilt weten:grin:

Bijdrager
    Koetjesreep

precies;)

Inactief
    Anoniem

Maak een Facebook invite, dan komen er genoeg :razz:

Bijdrager
    RamonV

LoL!

Bijdrager
    Brombeer

Mijn gesprekken zijn zo smart, daar heb ik geen telefoon voor nodig.

Bijdrager
    Rees

Vandaag gehoord dat gisteren iedereen aan een iPhone kwam in Oberhausen. Een klant ging “pas” 10.00 uur s ochtends in de rij staan en die dag had ie een iPhone kunnen bemachtigen. Volgens hem ook alle anderen. Ik hoop dat het voorraad in Amsterdam ook goed is.

Bijdrager
    Bengi

Ik ben van plan om naar Amsterdam te gaan voor de nieuwe iPhone. Vertrek om 00:00 uur uit de omgeving Arnhem richting de Apple Store.

Iemand die deze tijd ook ziet zitten en die mee wil rijden?

Bijdrager
    Kamkam

@ Bengi: Ik vind dat nog te vroeg.. Zelf vertrek ik rond 4 uur vanuit Utrecht denk ik.

Iemand nog tips voor (goedkoper) parkeren in de buurt van de Apple store?

Bijdrager
    dani007nl

@kamkam Je kunt van middernacht tot 09:00 gratis parkeren in de PC Hooftstraat. Heb ik zelf gedaan bij de opening van de Apple store in Amsterdam.

Bijdrager
    Kamkam

@dani007nl: Top! Bedankt voor de tip!!:lol:

Bijdrager
    Bengi

4 uur vertrekken uit Utrecht, ben je dan voor 9 uur weer buiten want anders zit je met dat klote parkeren in A\’dam.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 71)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.