1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Ritsurt

Widgets reageren niet.

Sinds de update van Lion heb ik een probleem met mijn widgets, ik had altijd de 4 standaard widgets, maar naar de update waren er opeens 3 weg. Toen na wat hebben geprobeerd had ik iCal opeens weer terug maar nu krijg ik Weather en de wereldklok niet meer terug. Ik heb geprobeerd om ze vanaf de map Widgets vanaf m’n Macintosh te laden door er op te klikken, normaliter zou de gekozen Widget dan vanzelf in je dashboard moeten verschijnen, echter als ik er op klik gebeurd er helemaal niks.

Dan staan er nog 2 Widgets in de balk die het ook niet doen als ik ze op me dashboard wil slepen, lijkt wel of de corrupt zijn oid ook omdat ze de algemene Widget icoon hebben en geen apart icoon zoals ze wel zouden moeten hebben.

Ik heb geprobeerd om de standaard widgets die erop staan vanaf een Macbook op m’n werk af te halen maar als ik die opstart krijg ik hetzelfde probleem en die is nog niet geupdate naar 7.2

Nu gebruik ik ze niet ontzettend veel maar vind het wel prettig als alles gewoon ”compleet” is
    Suggesties?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.