13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMartino

widget weer, altijd te warm

Hello, ik gebruik dashboard nooit, maar als ik er eens naar kijk valt me op dat er van het weer niets klopt. Ik heb Amsterdam als locatie opgegeven, maar ook deze week is het volgens mijn weerberichtje 30 tot 31 graden celcius. Oftwel er klopt nooit iets van de weersverwachting/weersgesteldhied.
    Ik neem aan dat iedereen dezelfde data doorkrijgt, maar kon er niets over vinden. Iemand een idee of dit veranderd kan worden?

Sleutelbeheerder
    Night

Welke Amsterdam?

Heb je °C of °F ingesteld staan?

Bijdrager
    fatboysmart
    ”Night”

Welke Amsterdam?

Zoals Night al zei… er zijn meerdere Amsterdammen, en ik kan mij herinneren dat hij standaard op de verkeerde staat ingesteld. Gewoon even op het i-tje klikken, en opnieuw amsterdam intikken. Dan krijg je een lijst, en kies daar de juiste uit. Hij kent overigens meer steden in Nederland, dus afhankelijk van waar je woont kun je ook een andere stad kiezen… In jouw geval dus Rotterdam of Gouda.

Bijdrager
    LittleJohnny

Alkmaar werkt zoals het hoort, kan overigens geen F zijn, aangezien het bij 30F vriest, en zover ik weet gebeurd dat nog niet.

Bijdrager
    1984

We have found the following matches to the city you entered Amsterdam

* Amsterdam, Netherlands (Noord-Holland)
    * Amsterdam, Colombia (Cundinamarca)
    * Amsterdam, South Africa (Eastern Cape)
    * Amsterdam, South Africa (Mpumalanga)

Zip code voor widget = EUR|NL|NL008|AMSTERDAM i.p.v. Amsterdam

http://www.accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&loccode=EUR|NL|NL012|GOUDA

Bijdrager
    Oppie

Vergeet niet:
    Amsterdam MO
    Amsterdam NY
    Amsterdam OH

Bijdrager
    Webbiker

Bij mij klopte het van de week ook niet. Mijn weather widget staat op ‘Breda, Netherlands (Noord-Brabant). Gaf aan voor de komende week, tussen de 11 en 14 graden, de hele week regen op woensdag na. Ik trok dus maandag mijn winterjas aan, was het gewoon zonnig en werd het 16 graden ofzo… pfff, je kunt je ook niet kleden op het weer in dit land…

Bijdrager
    Steff

Zet dan je widget op Amsterdam, SA. Dan heb je nog een goed gevoel nadat je Dashboard had geopend.

Bijdrager
    computer space

Ook is het bedoeld voor Amerikanen. Die willen als ze in het vliegtuig naar Nederland stappen het idee hebben dat het nog meevalt hier 8)

Inactief
    Anoniem

Zelf mijn 14.000 inwonerig dorpje staat erin:D

Bijdrager
    spruit

en hoe doe je dat? bij mij is het steeds 70° :D

Bijdrager
    fatboysmart
    ”spruit”
    ”Heb

en hoe doe je dat? bij mij is het steeds 70° :D

Onderaan de widget op de het i-tje klikken… dan draait de widget om en kun je alles instellen…

Bijdrager
    n8n
    ”MacApp”

Zelf mijn 14.000 inwonerig dorpje staat erin:D

dan krijg je d einfo van het dichtstbijzijnde meetpunt, als ik nl bodegraven intyp krijg ik dezelfde temeratuur als in utrecht

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.