One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » Widget-scherm verschijnt niet

Widget-scherm verschijnt niet

Profielfoto van jjbveld

jjbveld op 31 oktober 2017 #

Regelmatig krijg ik een vreemd toegangsscherm op mijn iPhone 7: geen datum en tijd.
Extra probleem is dat je dan niet kunt vegen naar rechts of links om het widgetscherm reps. de camera te krijgen.
Herstarten lost het probleem op, maar het kan zomaar weer optreden.
ik heb iOs 11.0.3

Profielfoto van McPim

McPim op 31 oktober 2017 #

Daar wordt hier al een tijdje over gesproken.

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 31 oktober 2017 #

Vaker voorkomend probleem:
https://www.onemorething.nl/community/topic/vervelende-bug-die-steeds-terugkeert/

Edit: damn, te laat!:wink:

Profielfoto van McPim

McPim op 31 oktober 2017 #

:lol::wink:

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 31 oktober 2017 #

Inderdaad. Ik heb dan weer andere ‘problemen’ met mijn iPhone 7 in iOS 11.0.3, maar moet ook vaak 1 kjeer per dag de iPhone een reboot geven. Ik geloof dat de publieke beta voor 11.1 er al even is, dus zal niet zo lang meer duren. Hopelijk zijn al die kleine bugs er dan uit.

Profielfoto van MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 31 oktober 2017 #

Er is gisteren een beta uit van 11.2 uitgekomen, de kans zit er dus dik in dat 11.1 er vanavond is.

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 31 oktober 2017 #

iOS 11.1 is inderdaad nu uit.:wink:

Profielfoto van AlexvK

AlexvK op 02 november 2017 #

Mac op 31 oktober 2017

iOS 11.1 is inderdaad nu uit.:wink:

Dit heeft voor mij de problemen ook opgelost!

Profielfoto van jjbveld

jjbveld op 04 november 2017 #

Op 2 november iOs 11.1 geïnstalleerd. Het probleem trad toen nog één keer op. Toen een paar dagen niet, ik was al helemaal blij…

Vervolgens vandaag weer hetzelfde probleem: datum en tijd ontbreken op het toegangsscherm, de widgets en de camera zijn onbereikbaar vanuit het toegangsscherm. Moest herstarten om het probleem op te lossen.

Het is wachten op de volgende keer…

Profielfoto van jjbveld

jjbveld op 11 november 2017 #

Deze workaround vond ik, klik hier

Inmiddels heb ik iOs 11.1.1 geïnstalleerd. Eerst maar eens afwachten of het probleem nu verholpen is. Kan ik altijd nog bovenstaande workaround proberen.

Overigens, we hebben een iPhone 6S en een iPhone 7. Alleen bij 7 treedt het probleem op.

Profielfoto van jjbveld

jjbveld op 23 november 2017 #

Ik heb inmiddels iOs 11.1.2.
Het probleem treedt helaas nog steeds op. Soms eens in de paar dagen, soms een paar keer per dag…

Over dit topic

Gestart op 31 oktober 2017 door jjbveld

Laatste reactie door jjbveld

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?