9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    petermac

Widget gezocht!

Ik moet voor mijn opleiding Politieke Wetenschappen vanaf dit jaar veel papers gaan schrijven.
    Ik heb vorig jaar ergens een widget gezien waar je delen van documenten en websites en dergelijke in kon plakken, zodat ze zo sneller toegankelijk waren.

De widget leek op enkele bollen naast elkaar, met daarin een deel van het document.

Weet iemand hoe deze widget heet?

ALs iemand nog andere widgets weet die het schrijven van een wetenschappelijke paper vergemakkelijken (om grafieken te maken ofzo, ik zeg maar wat), mag hij of zij die altijd meedelen:)

Alvast bedankt:)

Peter

Bijdrager
    danielpunt

iClip lite

:)

Bijdrager
    petermac

Dat is hem :)! Zo moeilijk om iets te vinden als je niet weet waarnaar je zoekt:)

Bedankt!

Bijdrager
    PietjePuk

Met de link.

Bijdrager
    Miriam

ik sta hier met 2 gelijke widgets op mijn bureaublad. En krijg de tevele er niet ad. Hoe doe ik dit ?

Bijdrager
    Miriam

is er hier een widgetsdokter in de zaal ?

Bijdrager
    MausB

je kan hiervoor ook quicksilver gebruiken. die heeft een “shelf ” functie waarop je alles kan slepen en later als je het nodig hebt, sleep je het in je document/mail/website……..

PROGRAMMA: http://quicksilver.blacktree.com/
    HOE GEBRUIK JE SHELF: http://lifehacker.com/software/tag/how-to-use-quicksilvers-shelf-111278.php

ik gebruik het vaak voor wachtwoorden invoeren, adressen, standaard teksten en logo’s.

succes, MausB!

Bijdrager
    Miriam

@MausB bedankt voor de tip

Bijdrager
    MausB

graag gedaan,
    ik gebruik quicksilver voor bijna alles. programma’s starten, documenten openen, zelfs foto’s resizen.

duik erin en je wordt netzo enthousiast als ik!!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.