8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wigosajo

WI-FI inschakkelen

Telkens als ik mijn IMac inschakel of uit de slaapstand haal gaat hij mijn wifi netwerk zoeken,wat op zich normaal is,maar na enkele seconden blijft het wifi icoontje lichtgrijs,wat inhoud dat er geen draadloos netwerkverbinding is,als je ook op het icoontje gaat staan geeft hij dat ook aan,maar als je het dan aanklikt springen alle aanwezige netwerken in beeld,ook mijn netwerk en als ik die dan aanklik is mijn wifi actief.
    Maar deze handeling moet ik elke keer uitvoeren,is niet zo’n probleem maar wel vreemd dat hij dat niet uit zijn eigen doet.
    Wie weet wat daar de oorzaak van is maar nog meer de OPLOSSING voor weet.
    Met vriendelijke groet
    Willem

Bijdrager
    GastonM

Welke versie van Mac OS X gebruik je?

Bijdrager
    wigosajo

Ik gebruik versie 10.7.1

Bijdrager
    wigosajo

Het vreemde is op mijn IPad en Iphone blijft het netwerk wel actief ???

Bijdrager
    Mono1

Netwerkvoorkeuren > Geavanceerd > sleep je eigen netwerk naar de bovenste plaats. Doe ook het vinkje aan bij “Onthoud netwerken waarmee….etc.”

Bijdrager
    wigosajo

Helaas ook dat geeft niet het gewenste resultaat,hij geeft wel aan dat er verbinding met het wifi netwerk is maar het icoontje blijft lichtgrijs,er staat ook geen vinkje bij de naam van mijn netwerk,als ik dat dan aanving werkt hij direct,maar na de sluimerstand is deze weer weg????

Bijdrager
    louke1968
    wigosajo op 08 oktober 2011

Het vreemde is op mijn IPad en Iphone blijft het netwerk wel actief ???

Daar staat dan ook geen Lion op. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het een bugje. 10.7.2 even afwachten?

Bijdrager
    DNibbeling

Kijk hier eens!

Dit loste bij mij alle problemen op. Ik was een beetje zenuwachtig om dit te doen maar het werkt perfect!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.