12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Nautdeapplefan

Wi-Fi

Sinds een paar dagen, wanneer ik mijn iMac 21,5 inch 2011 model uit de sluimerstand haal, zoekt hij wel automatisch naar internet, maar vind hij het netwerk niet. En wanneer ik dan Wi-Fi uitzet, en weer aan dan doet hij het wel weer gewoon. Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?

Groeten, Naut:)

Bijdrager
    FreBo

Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Ik denk dat het te maken heeft met de update dat er geweest is een paar dagen terug. Kan ook niet vinden hoe ik het zou kunnen oplossen.

Bijdrager
    Mr Macintosh

Het grappig is dat dit probleem juist verholpen zou moeten zijn met de update.

Resolve a Wi-Fi connection issue when waking from sleep

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Mmmmm vreemd, ik zal even een bug reporten bij Apple, of in iedergeval contact.

Bijdrager
    IMAC308

Ik heb dit ook voor.
    Is hier al ter sprake geweest .
    Is een gekend probleem sinds de laatste update..

Bijdrager
    Nautdeapplefan

@IMAC308
    Toch bedankt, ik hoop dat Apple het verhelpt;)

Bijdrager
    Maurits

na update van 10.6.8 naar lion had ik dit ook en verholpen door in system preferences – network – wifi het netwerk te verwijderen uit de voorkeursnetwerken, en opnieuw toe te voegen en daarna werkte het als verwacht mag worden.
    Misschien had ik ook nog de keychain items verwijderd, maar dat weet ik niet meer zeker.
    Misschien helpt dat nu ook?

Bijdrager
    wannesschyvinck

Werkt bij mij wel zit met hetzelfde type. Had daarvoor wel problemen met wifi maar na de update tot nu toe niet.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik zal er eens proberen, dankjewel:)

Inactief
    Anoniem

Is een bekend probleem, en helaas nog niet opgelost door Apple. Het enige wat gebruikers kunnen doen is het provbleem doorgeven via http://apple.com/feedback. Hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans is dat er wat aan wordt gedaan.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Dankjewel Koen, ik heb het aangegeven.

Bijdrager
    cymox

Bij mij is het probleem nog groter. Ik krijg sinds de update naar 10.7.3 geen wifi verbinding meer en ook geen internet verbinding meer via ethernet. Handmatig ip adres instellen werkt ook niet.
    Heb al geprobeerd de combo update opnieuw te installeren, echter hielp dit ook niets.

Iemand nog tips?

MacBook Pro i5 late 2011

op mijn iMac 24″ mid 2009 heb ik overigens geen problemen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.