7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Thomasvh

Who can access iCloud information?

Hello everyone,

I would like to make an iCloud agenda accessible and editable for my whole family. But something is bothering me. I need to know if the information in my iCloud is accessible by only me and my family. Only me and my family need to know the info stored in the iCloud.

I can’t find the answer to this anywhere and i need to know if the iCloud is safe for this purpose.

Can someone confirm the information on my iCloud account is only accessible by me and my family? (maybe with a reliable source included)

Thanks in advance.

Thomas

Bijdrager
    Thomasvh

Ik zie nu pas dat dit een Nederlands forum is:roll:
    Typisch mijn ongeduldigheid, haha
    Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten, Thomas

Bijdrager
    nicj56

Hoi,

Dit kan als zij allemaal het Apple ID geven aan jou, dan kan jij een gedeelde agenda maken en dan kan je zelf ook bepalen wie er wat in mag zetten en wie niet.

Zodra dat gebeurd is word alles gesynch op hun apple apparaten.

Met vriendelijke groet,

Nic

Bijdrager
    macsiem

En de NSA kijkt ook mee , maar wanneer je met je familie geen datum afspreekt wanneer jullie Obama gaan vermoorden, zal je er niets van merken…

Bijdrager
    Thomasvh

Oh mooi! Iedereen van mijn familie mag bewerken maar afgezien van mijn familie (en de NSA) kan er niemand meekijken?

Bijdrager
    nicj56

Nee, dat klopt pas als jij iemand extra uitnodigt voor die agenda, buiten de NSA kan dat niet iemand ongewild mee kijken tenzij jij met iemand anders aan de pc zit bij jou.

Bijdrager
    Thomasvh

Bedankt voor de snelle reactie! en bedankt voor de hulp iedereen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.