10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vulles

Whatsapp vraagje

Sinds enige tijd gebruik ik naar volle tevredenheid Whatsapp. Een collega van mij heeft het ook geinstalleerd op zijn blackberry, maar die krijgt na plm 1 maand de melding dat ie moet verlengen tegen betaling. Hier heb ik op mijn Iphone geen last van.

Weet iemand hoe dit zit? Ik heb bij de faq gekeken van whatsapp, maar daar niets kunnen vinden over licentiekosten, abokosten of iets dergelijks.

gr. Vulles

Geblokkeerd
    wout-l

Op de BB heb je een maand proeftijd en daarna moet je voor whatsapp betalen.
    En om de iphone heb je geen gratis trail versie je betaalt direct 0,79 euro.

Bijdrager
    vulles

Oke, maar is het dan niet vreemd dat je voor de maand proeftijd ook al hebt moeten betalen? Ik meen 1.99 dollar.

Geblokkeerd
    wout-l

Ik heb zelf geen BB maar 2 vrienden wel die hadden een maand een gratis versie en daarna moesten ze upgraden voor 1,99 en dan kon je whatsapp blijven gebruiken.
    meer weet ik er niets van.

Bijdrager
    bartje

Kost inderdaad $1,99. En dat is voor een jaar.
    Waarom? tsja… vraag het Whatsapp.

Jammer is dat de server er laatste tijd regelmatig uit ligt. Heb vaker problemen met de BB Whatsapp gebruikers hier.

Bijdrager
    casperrrrrrr

Het is helemaal jammer dat P!ng (nog?) niet cross platform gebruikt kan worden.

Bijdrager
    Dickie

Zie het voordeel niet van P!ng boven WhatsApp..
    En tja, waarom je zou moeten betalen (en dan meer dan iPhone gebruikers)..geen idee!
    Overigens moet ik zeggen dat ik WhatsApp downloaden via de AppStore een stuk eenvoudiger vind dan downloaden voor de BB.

Off topic: hoe betaal je de app eigenlijk voor een BB?

Bijdrager
    bartje

Dat is telefoonnummer gebonden bij de BB. je kan dan betalen via Creditcard en PayPal.

Bijdrager
    Shorty007

Ik heb nu een blackberry 9780.
    Ik heb nog nooit betaald voor whatsapp hoor, bij account informatie staat geldig tot 2020:p

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Shorty: Whatsapp is gratis voor Blackberry en Android. Enkel iPhone gebruikers moeten 0,79 ct betalen. That’s why.;)

Mijn vriendin heeft een Curve en haar vader een Torch, beiden gebruiken Whatsapp al langer dan een maand en zij hoeven helemaal niets te betalen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.