13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    JJmac

Whatsapp stopt 1-1-2017

Whatsapp stopt op 1-1-2017 op oude toestellen, dit kregen we als bericht binnen.
    Er stonden heel veel type toestellen op, bij ons gaat het om de iPhone 3Gs, gebruiken jullie ook nog een oud toestel kun je die binnen kort niet meer gebruiken voor Whatsapp, ik zoek dus een 4s

Bijdrager
    no_poo

Met een iPhone 4S die zo iOS 10 niet meer krijgt loop je meteen weer achter, kun je beter een 5S of desnoods 5 nemen waar je dan voor langere tijd mee kan doen.

Bijdrager
    JJmac

Tja misschien is een 5 of 5c wel beter en het kost ook maar een paar tientjes meer.

Bijdrager
    Shyos

Hè hoeft geen iPhone te kopen als je het geld er niet voor hebt… androïds genoeg out there!

Bijdrager
    JJmac

@shyos nee dat gaat het niet meer worden, die hebben de kansen gehad maar niet waar gemaakt.

Bijdrager
    JWB

Genoeg refurbished spul in de verkoop. Probeer eens via Groupon o.i.d.

Bijdrager
    gipsman

Een SE. Maar wacht even tot 7/9, wie weet komt er een upgrade.

Bijdrager
    computer space

Whatsappjunkies kopen best een iPod Touch G6. Die is vrijwel identiek aan iPhone 6 en stuk goedkoper.
    Ik hoop alleen dat Facebook voor 1-1-2017 Whatsapp en messenger samenvoegt, zodat je gewoon met WA contacten kunt beppen op m.facebook.com

Bijdrager
    JJmac

Wanneer we vooruitkijken willen we ons gaan focussen op de telefoons die de meerderheid van de mensen gebruiken. Hierdoor zullen we eind 2016 stoppen met het ondersteunen van de volgende platformen:

BlackBerry besturingssysteem en BlackBerry 10
    Nokia S40
    Nokia Symbian S60
    Android 2.1 en Android 2.2
    Windows Phone 7.1
    iPhone 3GS/iOS 6

De iPhone draait op 6.1.6
    Als het anders is hoor ik het graag, het is voor iemand die contact wil houden met haar kinderen en kleinkinderen.

Bijdrager
    no_poo

Stel je nou een vraag ofwa?

Bijdrager
    hokkie

Ik snap je laatste opmerking ook niet helemaal. Zoals al geschreven in je TS; ja, de 3GS wordt niet meer ondersteund. Helaas…(pindakaas)

Bijdrager
    SvS
    JJmac op 02 september 2016

Als het anders is hoor ik het graag, het is voor iemand die contact wil houden met haar kinderen en kleinkinderen.

Werkt Telegram niet op iPhone 3GS?
    Laat de kids/kleinkids Telegram opzetten en ze kan weer even mee vooruit.
    En anders met alle kinderen geld bij elkaar sprokkelen en een mooie SE kopen als kerstkado.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.