13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Jos Opel

Whatsapp op de iPad

Ik heb op mijn iPad Whatsapp geïnstalleerd volgens dit artikel in AT. Werkt goed, maar helaas moet ik iedere keer opnieuw de desktop versie opvragen en m.b.v. de Whatsapp Web koppelen. Dus ook als de iPhone continu in de buurt was. Doe ik iets fout? Als dit normaal is dan graag een advies voor een goede app, zonder advertenties. Mag eenmalig wel iets kosten.

Bijdrager
    RW076

Telegram

https://apps.apple.com/nl/app/apple-store/id686449807?mt=6

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door RW076.
    Bijdrager
    Jos Opel

@RW076, bedankt voor de snelle reactie, maar het is wel de bedoeling dat het aansluit op de iPad voor de iPhone.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik gebruik WhatsPad Chat.

Niet het snelste met opstarten, maar het werkt verder prima.

En je hoeft dus niet elke keer opnieuw te koppelen.

Het is wel of/of. Je kunt dus WhatsApp dus niet tegelijk op de desktop en de iPad gebruiken.

Bijdrager
    KarelWillem

…het is wel de bedoeling dat het aansluit op de iPad voor de iPhone….

Eh…???

Bijdrager
    Jos Opel

@KarelWillem, dat is idd wel de bedoeling. Kun je de applicaties wel op zowel de iPad als de Mac geïnstalleerd hebben en er maar één tegelijk gebruiken? Ik googlede net even, maar kon alleen app vinden die all sinds 2016 miet meer in de AppStore te krijgen is.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Jos Opel.
    Bijdrager
    KarelWillem

Ja hoor, ik heb WhatsApp zowel op Android, als op MacOS, als op iPad.

Volgens mijn App Store heet die app nu “Messaging for WhatsApp on iPad” overigens.

(Maar op de iPad heet hij volgens het icoontje nog steeds WhatsPad Chat).

Die witte balk onderin toont reclame als je op je iPad daar geen voorzieningen voor hebt getroffen (ik dus wel).

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Jos Opel

@KarelWillem bedankt, bedankt. Kun je de link van de iPad app met mij delen,dan ga ik het nog een keer proberen? En welke voorzieningen bedoel je?

Bijdrager
    KarelWillem

De naam in de App Store kopiëren lukt je niet? .;)

https://apps.apple.com/nl/app/messaging-for-whatsapp-on-ipad/id1131873369

Ik heb AdBlock draaien op de iPad. Dat scheelt een hoop troep.

Bijdrager
    computer space

Voor een deftige werkwijze moet je nog even geduld hebben. De EU is een wet aan het voorbereiden die uitwisseling tussen messengers gaat afdwingen. Zijn we eindelijk van de wurggreep van dat K-Facebook af. Tot het zover is bekeer ik wekelijks iemand tot Telegram.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>computer space op 4 december 2020 om 06:45</p>
    Voor een deftige werkwijze moet je nog even geduld hebben. De EU is een wet aan het voorbereiden die uitwisseling tussen messengers gaat afdwingen. Zijn we eindelijk van de wurggreep van dat K-Facebook af. Tot het zover is bekeer ik wekelijks iemand tot Telegram.

Het zal me benieuwen of die wet er ooit komt en zo ja hoe lang een en ander dan gaat duren.

Bijdrager
    Jos Opel

@KarelWillem, bedankt. Het probleem is opgelost

Bijdrager
    KarelWillem

Top. En nu maar wachten tot we ooit een echte app gaan krijgen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.