2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    iPhonefans

Whatsapp op 3G

Ik heb een 3G en een iPhone 4. Zoals bekend werkt WA niet meer op de 3G. Vreemd, want als je niets aanraakt zou het nog moeten werken, toch.
    Ik kijk op m’n iMac en zie daar versie 2.8.7 staan. Ik zie geen onderscheid tussen mijn 2 iPhones, wat ook weer vreemd is. Blijkbaar wordt dit onderscheid in iTunes gemaakt. Ik heb 2.8.4 nog in mijn prullenbak. Het zou moeten werken als ik deze versie terugzet en dan de 3G weer sync. Maar dan gaat waarschijnlijk mijn 4 roepen om een nieuwe versie te plaatsen.

Even afgezien van het feit dat het niet kan dat iets waarvoor je hebt betaald in een keer niet meer werkten waar de schuld ook mag liggen (een schande hoe WA hierop reageert), heeft iemand van jullie al een oplossing bedacht die gaat werken?
    Het is natuurlijk belachelijk om een goed werkende phone om die reden te vervangen.

Thanx!

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Het beste is altijd even de zoekfunctie van het forum gebruiken. Als je dat had gedaan, zou je opgemerkt kunnen hebben dat hier al een topic over bestaat:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/whatsapp-activeren-iphone-3g
    Daar dan ook verder.[/mod]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.