10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rensvw

Whatsapp neemt veel ruimte in

Goedemorgen,

Als hier al een topic over is, mijn excuses.

Mijn Iphone had enkele dagen geleden nog maar 200mb vrije ruimte over. Ik zag dat whatsapp veel ruimte in beslag neemt, meer dan 2gb.
    Whatsapp slaat bij mij geen foto’s automatisch op op mijn filmrol, want dat heb ik uitgezet. Toen had ik whatsapp geopend en laten uitrekenen hoeveel mb elk gesprek in beslag neemt, zag dat bij verschillende groepen dat zij in totaal 700mb in beslag namen door gestuurde filmpjes. Deze zal dan niet opgeslagen zijn in mijn eigen filmrol, maar in de app zelf was mijn conclusie.

Ik heb al deze filmpjes handmatig verwijderd uit de gesprekken en whatsapp laat zelf ook zien dat het minder geheugen bezet nu. Maar als ik kijk in mijn iPhone instellingen heb ik nog steeds maar 200mb vrij ipv 900mb.

Weet iemand hier wat het probleem is?
    Alvast dank!

Met vriendelijke groeten,
    Rens

Bijdrager
    Betatester

Zet de iPhone is met de aan en uit-knop en de thuisknop uit hou ze 10 seconde in gedrukt. Nu moet de ruimte moet nu vrij zijn.

Bijdrager
    Betatester

Zet de iPhone is met de aan en uit-knop en de thuisknop uit hou ze 10 seconde in gedrukt. Nu moet de ruimte moet nu vrij zijn.

Bijdrager
    Betatester

Bijdrager
    Rensvw

Ik heb het geprobeerd en het heeft helaas niet mogen baten.

Bijdrager
    Targaryen

@betatester: ‘eens’, niet ‘is’. ‘Is’ is een vorm van het werkwoord zijn.

@rensvw; iOS (in tegenstelling tot Android) laat je geen individuele cashes wissen van de apps. Verwijder WhatsApp eens van je telefoon en installeer het programma opnieuw. Nadat je de app opnieuw aan je telefoon hebt gekoppeld, zou er terug meer ruimte vrij moeten zijn. Hetzelfde geldt ook voor de Messenger app en de Facebook app op iOS. Succes!

Bijdrager
    Betatester

Sorry type fout.

Bijdrager
    THX-1138

Je moet hem ook drie keer aan en uit zetten zoals Betatester duidelijk aangeeft.8-)

Bijdrager
    Rensvw

@targaryen hartelijk dank, ik ga het vanmiddag eens proberen.

Bijdrager
    Betatester

Sorry hij gaf aan dat hij niet kon versturen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.