7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Lambertini

Whatsapp media

In whatsapp stelde ik in dat media moet bewaard worden in filmrol.
    Nu zette ik deze nm al deze beelden over naar iphoto op imac. Filmrol is dus leeg.
    Ik zie echter alle verzonden of ooit ontvangen fotos en filmpjes nog in de geschiedenis van whatsapp zelf. Onder : “toon alle media”?
    Waar kan ik ze overzetten naar vaste i’ac en/of deleten op mijn iphone zelf ?
    Waar staan ze op mijn iphone ?
    Iemand raad ?

Bijdrager
    rdesign

Die worden dacht ik in je iCloud opgeslagen. Om te verwijderen kun je dus op je iPhone naar Instellingen > Algemeen > Gebruik > (iCloud) Beheer Opslag > WhatsApp Messenger > Documenten & Gegevens, en dan Wijzig > Verwijder Alles. Alleen dénk ik dan wel dat hij dan ook alle gespreksgeschiedenis verwijdert.:-o

Bijdrager
    Lambertini

Rdesign,
    Icloud staat op non-actief.
    Andere tips hoe ik die media uit mijn app/iphone kan halen ?
    Thx

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Je kan op de naam van de betreffende persoon/gesprek aantikken, en op Media drukken. Je kan daarna op Selecteer drukken, alles selecteren, en op het prullenbakje tikken.

Makkelijker dan dat gaat het volgens mij niet.

Bijdrager
    Lambertini

Dankjewel !
    Rechtsreeks van Iphone app naar imac exporteren lukt dus niet ?
    Nu moet ijk per persoon gaan selecteren ?

Bijdrager
    macoky

Whatsapp heeft een eigen media-ibliotheek. Als je ervoor kiest om media te bewaren in de filmrol heb je de bestande dus twee keer. Een keer in je iPhone fotobibliotheek en een keer in de bibliotheek van whatsapp. Heb je je filmrol gesunct kun ke de whatsappbibliotheek zoals boven beschreven legen.

Bijdrager
    Lambertini

Als ik niet op de filmrol opsla hoe geraak ik dan in de whatsapp bib ?
    Ik zou alle media willen zien gelinkt aan whatsapp los van 1 contactpersoon individueel ?
    Kan ik dat vanuit mijn imac bekijken als ik mijn iphone aansluit ?
    Thx

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.