9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Mapple4

WhatsApp is na update nog steeds niet goed!

Na de update van Ios 8.1 vertelde WhatsApp dat het niet bij mijn foto’s kon komen omdat ik in privacyinstellingen WhatsApp niet zou hebben aangevinkt.Maar dat was wel zo.
    Gewacht op de update die ik net heb geïnstalleerd en tot mijn grote verbazing zie ik wanneer ik vanuit WhatApp een afbeelding wil invoegen
    niet meer alle mapjes in afbeeldingen .Géén momenten ,fotostream en géén foto’s voor IPhone(van mijn Mac)
    Is er nog iemand met dit zelfde probleem?

Bijdrager
    roeien01

Opnieuw installeren wil soms nog wel eens helpen. Volgens mij kun je ook een back-up maken van je gesprekken.

Bijdrager
    THX-1138

Heb ik ook niet. Alleen filmrol, favorieten, burts en een persoonlijk mapje.

Bijdrager
    tarun

Alles werkt naar behoren. Lijkt dus niet direct met de update te maken te hebben.

Bijdrager
    NielsDam

Hier geen problemen.

Bijdrager
    Mapple4

Nog steeds geen fotostream in Whatsapp. .Snap er helemaal niets van. Heb whatsapp ook al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet.

Bijdrager
    koen

Whatsapp is gewoon een kutapp.

Bijdrager
    Henk19

Heb je misschien bij instellingen > privacy > foto’s hier Whatsapp de toegang niet verleend.

Bijdrager
    Mapple4

Dit heb ik al enige tijd geleden gedaan in privacy instellingen. Misschien weer bij volgende update?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.