13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Whatsapp iphone 5 contacten verwijderen

Hallo

ik heb ik weet niet hoeveel contacten bij Whatsapp staan die ik weg wil hebben Ik heb uit de “telefoonlijst” met Spring Clean de contacten verwijderd maar uit Whatsapp krijg ik ze niet weg Wat doe ik verkeerd?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

niemand?iedereen loopt de hele dag gebogen op straat te Whatsappen en dan zo’n simpele vraag en dan geen respons????:-)

Bijdrager
    Beech

Dan kijk je toch even op de Whatsapp-site.

Moderator
    Mac Daddy

Ik ga je proberen te helpen, maar wil je wel wijzen dat mensen het waarderen als je probeert wat meer punctuatie in je zinnen probeert te plaatsen. Dat maakt het makkelijker lezen en zullen mensen je eerder helpen.

Staan ze in de lijst van favorieten of in contacten? De lijst van contacten is namelijk dezelfde als die van je iPhone. De favorieten is een lijst van iedereen die ook daadwerkelijk Whatsapp heeft. In de favorieten lijst staan linksboven een edit/bewerk knopje. Daarmee kan je dingen in de lijst bewerken en dus ook verwijderen.

Bijdrager
    jf

Zucht. Meneer heeft niet binnen een uur en een kwartier een antwoord en wordt dan op een nogal irritante manier zeer ongeduldig. Gelukkig had im al eerder besloten meneer niet meer te helpen, aangezien stank voor dank een veelopgaand adagium van meneer is.

Bijdrager
    Niels

Sorry dat niet iedereen hier als persoonlijke assistent direct voor je klaar staat… Veel succes nog met je probleem!

Bijdrager
    hasseltse huzaar

diepe zucht Vaak kijk ik bij mensen die de Übermensch uithangen naar het profiel heb de moeite genomen om bij JF te kijken

“Ergens in dinges, euh, kom, hupselflup, je weet wel, nouja, daar dus.”
    zegt genoeg…..ruim gevoel voor ‘humor'(?????) dus dat zit wel goed
    denk aan Vmbo of zo?ikWeet niet hoe dat soort onderwijs in NL heet

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Nielsdam
    ik verwacht TOTAAL niet dat er gelijk iemand opstaatom te helpen maar ik ben maar een ouwe l¨l die telkens weer versteld staat hoeveel/hoevaak/hoe snel jongeren met dit soort zaken vertrouwd zijn en dan sta ik VERBAASD (meer is het niet) dat niey de ene of andere kenner hier “effe” een antwoord op een voor profi’s simpele vraag neerknalt
    MEER IS DAT NIET ..”VERBAZING” maar ja daar moet je nog een ouwe l¨l voor zijn om in de computerwereld op verbazing te stuiten…….

Bijdrager
    hasseltse huzaar

beech ik heb NATUURLIJK op die pagina gekeken MAAR ik vind dit
    In je iPhones Contacten applicatie:

Tik op de naam van het contact dat je wilt verwijderen en tik rechts bovenin op Wijzig.
    Ga helemaal naar de onderkant van de contacten informatie pagina.
    Tik op Verwijder contact.
    als ik op iphone-telefoon-contact klik
    dan kom ik op naam,adres verjaardag enz maar ik vind geen “verwijder” of “wis” vandaar de vraag om hulp

Bijdrager
    SvS

Kijk es bij al je adressenlijsten waarmee je iphone verbonden is. iCloud, gmail.
    Zijn ze daar ook verwijderd?

Als ik op app contacten klik en ik selecteer 1 contact, dan rechtsboven Wijzig.
    En dan echt helemaal naar beneden scrollen.
    Helemaal onderaan staat ‘t. Verwijder contact.

Moderator
    Mac Daddy

@hasseltse: Heb je mijn post gelezen?

Bijdrager
    jf

Voor mij als übermensch is mijn beeld van de topicstarter weer bevestigd. Ik ben vooral een beetje bedroefd dat ik me toch weer heb laten verleiden op hem te reageren.

En nou eens kijken wat dat vmbo inhoudt, wellicht kan ik er nog wat van opsteken, dat onderwijs heb ik namelijk niet genoten.:idea:

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  jf.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

@svs als ik echt helemaal naar beneden scroll dan kom ik op “gekoppelde contacten” …..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.