6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    FFH

Whatsapp foto's

Boarders,

Is het mogelijk foto’s in Whatsapp te kopiëren naar een Imac/mbp?
    Zo ja, welk programma?
    Ik weet dat het mogelijk is de foto’s te mailen via Whatsapp zelf, maar aangezien het ruim 4000 foto’s zijn is dit geen optie. (kan wel, als ik niets te doen had)

Ik hoor het graag,

Mvg,

Fabfabhouse

Bijdrager
    Skiwa

beste fab,

Volgens mij worden de whatsapp foto’s automatisch bij je foto’s op je iphone geplaatst, als dat het geval is kan je gewoon je iphone aansluiten op je imac/mbp daarna open je fotolader (standaard programma van apple) vanuit daar kan je je foto’s selecteren en importeren.

Bijdrager
    justhan

Het kan ook (automatisch) via Dropbox (alhoewel je ze dan niet op je computer zelf hebt), maar ook via “Voorvertoning”. Met dat laatste kun je ook nog een selectie maken van wat je wel en wat je niet naar je computer wilt laten importeren.

Bijdrager
    iLudo

Probeer het eens met iFunBox

Bijdrager
    Frank Visser

Fotolader is de beste optie, 2 muisklikken en ze staan zo op je mac.

Bijdrager
    FFH

Boarders,

Bedankt voor de reacties, maar deze opties ken ik allemaal en werken alleen als de foto’s in mijn filmrol staan.
    Ik heb namelijk ingesteld dat whatsapp foto’s niet in mijn filmrol geplaatst worden, enkel wanneer ik dit zelf doe.
    Dit ivm de grote hoeveel onzin-plaatjes/foto’s die er tussen zitten.
    Omdat het inmiddels om een kleine 5000+ foto’s gaat begint het behoorlijk geheugen in beslag te nemen.

@Ilude,

De optie van iFunBox ga ik even proberen! Thnx.

Mvg,

Fabfabhouse

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.